Oud & Nieuw aan de Noord-Franse kust

Wie heeft er zin om de hype rond oud en nieuw dit jaar te ontlopen? Mijn gedachte bij de invulling van dit idee is om de week na de kerstdagen met een stel sportieve Bourgondiërs in een comfortabel huis aan de Bretonse of Normandische kust door te brengen. Overdag doen waar je zin in hebt, alleen of met een stel van de groep. Uitwaaien, eindelijk tijd voor een boek of bezoek aan stadjes en markten in de buurt. Rond borreltijd treffen we elkaar rond de haard of de keukentafel. Later met een paar mensen lekker koken voor de rest. Ik denk aan een groep van 6-8 mannen en vrouwen in de leeftijd van 45-60 jaar. Zelf ben ik een vrouw van 49 jaar.
Als dit idee je aanspreekt hoor ik graag van je om te kijken of we een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen voor deze week.

Inmiddels hebben we al enkele reacties binnen, maar aangezien de vrouwen in de minderheid zijn doen we vooral ook een beroep op hen.

Ha Ymke,

gezien je oproep: ben je L compleet of mis je nog een vrouw? Hoor graag van je

Het staat er niet echt duidelijk inderdaad, maar we zijn nog op zoek naar één of twee vrouwen :slight_smile:

Klinkt goed. Zou graag wat meer willen weten, maar kan je geen prive-bericht sturen om mijn emailadres door te sturen.

Werkt dat niet? Moet ik misschien een instelling wijzigen voor zover jij of de MODERATOR weet?

Kan zijn dat de inbox van de ontvanger vol zit.

Gisteren net mijn inbox (die nog niet vol was) geleegd.

Ymke, wil jij je emailadres dan achterlaten in mijn inbox, svp?

Radjenelle heb je mijn privéberichtje ontvangen?
Wanneer het niet is gelukt, kun je ook contact opnemen met printempo65@hotmail.com

Hoi Ymke, heb je een mailtje gestuurd!

Er zat wéér niets in mijn privé-box… (printempo-adres is niet van mij trouwens, maar van de initiator)
Ik ben de instellingen nog maar es nagelopen en heb je een nieuw berichtje met info en eigen adres gestuurd.
Hoop dat het nu lukt…