Voordat je naar Italië gaat heb je je vast goed voorbereid. Zo kun je je ook verdiepen in de taal. Leer jij de taal voordat je gaat of leer je deze ter plekke?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Voordat je naar Italië gaat heb je je vast goed voorbereid. Zo kun je je ook verdiepen in de taal. Leer jij de taal voordat je gaat of leer je deze ter plekke?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Italie is zowat het mooiste land op deze planeet,
de bevolking daarentegen één van het minst toegankelijke.
mijn ervaaring is dat italianen heel vriendelijk en behulpzaam zijn, maar je bent wel in hun land.
en dat willen ze wel dat je je dat in je oren knoopt ze doen hun best om wat engels of in mijn geval, frans te spreken.
toen ik jaren geleden in frankrijk ging wonen kon ik me in 2maand tijd aardig redden
dus ik hoop dat dit in italie ook zo gaat,want m’n man (fransman)en ik gaan 5maanden werken vlakbij Venetieals iemand raad en wenken heeft is dit welkom
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Vooral in het zuiden zijn mensen zeer open, zeker als je een beetje Italiaans praat.
Wat gaan jullie doen en waar precies? Ik ga voor Selectcamp 5 maanden op Laguna Vilage in Caorle werken
wij gaan daar ook op een camping werken in grande italia in sotto marina di chioggia 10km van venetie :vak02:
caole daar zijn we verleden jaar een paar daagjes geweest,leuk stadje helemaal gerenoveerd en je zit zo in venetie
Ik spreek prima Italiaans.
Maar dan wel alsof ik Spaans aan het praten ben. :chin:
Daar valt niks aan te doen en het leidt nog wel eens tot verwarring.