Le Jardin, Kemer Of Pine Bay, Kusadasi

Ons probleem is een luxe probleem.

We kunnen voor onze vakantie in september moeilijk kiezen tussen Le Jardin in Kemer en Pine Bay Holiday Resort in Kusadasi.

Op Vakantiereiswijzer.nl komen beiden er heel goed uit, dus eigenlijk komen we daar ook niet verder mee.

Misschien is er iemand die me advies kan geven.

Bedankt!

Mieke

Ga naar Pine Bay! Echt een super hotel! Ben daar al een paar jaar geweest en heb daar onvergetelijke vakanties gehad! Het hotel ligt heel mooi aan een prive baaí. De hotelkamers zijn goed, de bungalowkamers iets minder, maar wanneer zit je nou op je kamer?
Er is genoeg te doen voor jong en oud. Elk jaar weer een ander animatieteam dus dat is steeds afwachten hoe die zijn. Maar tot nu toe altijd goed geweest.
Het eten is lekker, voor ieder wel iets. Wel weinig afwisseling. Voor het hotel stopt de dolmus zodat je makkelijk naar Kusadasi kan gaan.
Ik mis pine bay af en toe echt! Ik ga er nu niet meer heen omdat ik ook andere delen van Turkije wil zien!! Maar toch in de gidsen vergelijk ik alles met Pine Bay. Als je nog vragen hebt over het hotel mag je ze natuurlijk stellen!
Groetjes Susanne.

Het is zeker een moeilijke keuze. Ik woon in Kusadasi en ken Pine Bay hotel heel goed en aan de andere kant ken ik Le jardin in Kemer (eigenlijk Kiris) ook heel goed omdat we daan in de winter veel logeren door beroepsomstandigheden. Nu moet ik zeggen beide zijn goed.Maar het zandstrand van Kiris is wel mooier dan in Kusadasi.
Maar als je in volle zomer komt is het klimaat beter in Kusadasi,hier is altijd een lichte bries ook al is het warm. Kemer is altijd 5 graden meer. Voor excursies en bezienswaardigheden zit je goed in Kusadasi,je kan naar Ephesus,Pamukale. Het Pine bay hotel is van sfeer heel goed.Maar probeer dan wel een hotelkamer te hebben en niet een bungalow,daar klagen heel veel mensen over .Le Jardin is een nieuwer hotel,waar heel veel te doen is ,en ook heel geschikt voor kinderen.Dus inderdaad een moeilijke keuze. Je zal voor de streek moeten kiezen die je het meeste aanspreekt.Ik heb het makkelijk ,ben vandaag in Kusadasi, morgen in Bodrum en overmorgen in Marmaris of in Kemer.Voor mij is Kusadasi mijn thuis,daarom blijf ik ook hier wonen.Maar Turkije is en blijft een prachtig land.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Le jardin een super hotel echt waar goed eten goede service leuk animatie team …

waar houden jullie van van een egte toeristen plaats pof van een rustig dorpje. en willen jullie naar de discos of niet. als je niet van discos houd zal ik naar kemer gaan he tis er erg leuk.