Hotel beoordelingen: Pine Bay Holiday Resort - Kusadasi

Ik ben hier afgelopen zomer samen met mijn familie naartoe geweest en we hebben ons erg goed geamuseerd. We zaten wel in de hotelkamers en die krijgen over het algemeen wel een betere beoordeling dan de bungalows.
Er zijn 2 à la carte restaurants : vis & Turks en verschillende bars o.a. beachbar en pianobar. Overal is de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam deed erg zijn best om het voor iedereen zo gezellig mogelijk te maken. Naar onze mening is dit hotel zeker zijn 5 sterren klaar en wij zijn zeker van plan er volgend jaar nog eens naartoe te gaan!

hallo j etait animateur en turquie a pine bay :wave:

We gaan er di a.s al weer voor de 6e of 7e keer(raak de tel kwijt, haha) naar toe.
Ze hebben er sinds een jaar(dacht ik) een groot stuk met verschillende zwembaden bij gebouwd. Dus dat is helemaal toppie
Wij zitten altijd in de bungalows en hebben eigenlijk nog nooit klachten gehad hierover. Wij zitten altijd op de 1100-rij, en dan heb je een prachtig uitzicht op de zee en je zit overal ook niet zo ver vanaf. Ze zouden in november 2008 beginnen met het renoveren van de bugalows.
Het is er iedere keer weer erg gezellig en er wordt veel gedaan. Er is zelfs en a la card restaurant bij gekomen. Je hebt nu ook een keuze meer bij het a la card-menu nl: Turks, Mexicaans of vis.
We zijn weer erg benieuwd hoe het er nu bij ligt.
We zijn er erg tevreden over. Ook omdat de stad zo gezellig is! :wink:

Wij zijn vorige week dinsdag terug gekomen en het was weer een geweldig gezellige en ontspannen vakantie. Ze hebben dit jaar meer plaatsen rondom het hotel om te gaan eten. Het a la card menu is uitgebreider dan voorgaande jaren. En ze hebben de eerste bungalows opgeknapt. Het blijft een goed en mooi hotel. Wij zijn er weer tevreden over.

Het is bij namelijk 14 jaar geleden dat ik dat hotel ben geweest
was toen 4 jaar . Dat was dan ook de eerste ontmoeting met Turkije!
Zoveel weet ik er niet meer van maar alsk mama en papa mag geloven
was dit een schitterend hotel.
Een ding weet ik nog dat de animators in orde waren :slight_smile:
groetjes

Ben vorig jaar voor ongeveer 2 weekjes geweest. en het was er gewoon geweldig! alles viel heel erg goed mee, zelfs zo goed dat we dit jaar weer teruggaan voor 2 weekjes. we nemen wel een kamer in het hoofdgebouw omdat we dat allebei liever hebben en heel erg kunnen genieten van het uitzicht.
Dus pine bay we’ll meet again in august :slight_smile:

Super goed hotel! Zijn hier al 2 maal geweest en gaan zeker nog terug.
Wij hebben wel altijd in de kamers in het hoofdgebouw gelogeerd en met zeezicht!
De bungalows zijn veel minder, heb ik gezien bij vrienden en familie van ons!
Lekkere, uitstekende keuken en vriendelijk personeel!

Ik ben in de zomer naar pine bay geweest en ik heb in bungalows gelogeerd en die zijn helemaal niet slecht,!! Ze zijn zelfs goed we waren dicht bij alles. Het was echt prachtig en het animatieteam was geweldig!! Het eten vond ik soms wel wat minder maar je had wel een uitgebreid bufet. Maar zeker voor herhaling vatbaar!!! :zon02:

De hotelkamers zijn mooier en luxueuzer en veel beter onderhouden.
Wij hebben er altijd al een hotelkamer met zeezicht gehad, al gelogeerd in kamer 3105 en in kamer 3115, dat is wel gans beneden, zogezegd kelderverdieping maar we zouden niet meer willen wisselen voor een andere kamer, overal kort bij en kort bij de wellness. Is volgens mij zelfs de beste wellness die we ooit al gehad hebben. Normaal gezien gaan we volgend jaar terug en dan vraag ik opnieuw een kamer in de 3100 serie.