we gaan in augustus op reis en kunnen niet kiezen wel hotel
Pine Bay
Pine Bay beach club
Tusan beach
mensen die ons kunnen helpen
thx
we gaan in augustus op reis en kunnen niet kiezen wel hotel
Pine Bay
Pine Bay beach club
Tusan beach
mensen die ons kunnen helpen
thx
Eventjes een vraag ? wat wil je van je vakantie ?
Ik kan gewoon uitleg geven over del ligging van de hotels.
Pine Bay :ligt uit het cenrum in een baai,heeft een hoofdgebouw en bungalows;Bungoalows probleem teveel trappen om er naar toe te gaan maar een zeer goed en mooi hotel met veel animatie.
Pine Bay beach club : meer jongeren,aan een groot zandstrand in long beach, goede animatie en alles gelijkvloers; ook dolmus aan de deur voor naar het centum te komen; Voordeel je kan er lange strandwandelingen maken wat je bij de twee andere hotels niet kunt.
Tusan beach :
Een ouder hotel maar zeer geliefd voor zijn watersporten ligt aan het strand van kustur.
Normaal 3 mooie en goede hotels. te zien of je komt voor de sport of excursies of het strand. In ieder geval allen zijn goed.
Groetjes uit kusadasi
Franka
Pine Bay Beach Club staat al op dit forum beschreven ![]()
groeten schol
Beste vrienden,
Dit om u te vertellen dat ik vandaag van een paar klanten klachten gehad heb over hotel Pine Bay.Alleen omdat u mijn mening gevraagd hebt over die verschillende hotels. Mijn klanten hadden klachten over de service en niet voldoende keuze en variatie met de voeding. Vraag het dooraan anderen.Ik wil echt niemand misleiden; Smaken verschillen.
Franka
Best Fizz, ik heb voor Hotel Pine Bay Beach gekozen omdat het mij een gezellig familiehotel lijkt. Niet zo massaal. En de referenties zijn ook goed. Wij vertrekken 4 aug. naar dit hotel. Misschien zien we elkaar nog.
Groetjes
Dinky.
Fizz, heb je al op vakantiereiswijzer.nl gekeken?
Originally posted by dinky@21-06-2004, 08:27:20
** Best Fizz, ik heb voor Hotel Pine Bay Beach gekozen omdat het mij een gezellig familiehotel lijkt. Niet zo massaal. En de referenties zijn ook goed. Wij vertrekken 4 aug. naar dit hotel. Misschien zien we elkaar nog.
Groetjes
Dinky. **
wij vertrekken 12 augustus naar Pine Bay Hotel. we verblijven er in een bungalow. vanuit belgië zit bijna alle vluchten naar Kusadasi vol voor in augustus.
ciao
Hi,
We zijn over twee jaar naar het Tusan hotel geweest. Je kan kiezen tussen een half pension of All inclusive. Wij hebben gekozen voor het laatste. Alles is echt inbegrepen. Het hotel was prima, iedere dag propere lakens, prima airco. Enkel het tapijt is wat versleten, een oud bloemetjes model van in de jaren 60. In het restaurant kan u steeds iets vinden naar u zin, iedere dag iets anders. U heeft steeds de keuze uit 4 verschillende hoofdgerechten zowel s’morgens, smiddags als s’avonds. Wanneer u kinderen hebt is de animatie echt heel goed voor de volwassen iets minder, er zijn wel gans de dag sportactiviteiten voorzien als je daarvan houdt. Het personeel is er heel vriendelijk maar niet echt sociaal. Als je zelf geen contact zoekt zullen ze u zelf niet aanspreken.
Vrienden van ons zijn naar Pine BAY geweest dit jaar, wat heel goed meegevallen is. Het was er wel er luidruchtig en het eten was meestal het zelfde, maar is genoeg keuze zodoende u niet steeds hetzelfde dient te eten.
Pinebay Beach en Tusan liggen practisch naast elkaar alleen de andere kant van de heuvel. Om het kwartier is er een “Dolmus” die nu naar de stad brengt ongeveer een 10 min rijden.
Ik heb hiernet gelezen dat Tusan aan Kustur beach ligt, dit is niet zo het ligt er ongeveer een 3 tal Km vandaan wat een leuke avond wandeling kan zijn.
Het enige wat ik nu nog kan wensen, is een leuke vakantie!
Groetjes
Miranda