Beste Allemaal,
Na een groot aantal landen bezocht te hebben, willen wij (twee vijftigers uit het zuiden van Nederland)ons uiteindelijk settelen in Frankrijk.
Om dit doel te bereiken hebben wij een aantal jaren geleden een klein boerderijtje in het midden van Frankrijk gekocht en we zijn gedurende een aantal jaar bezig geweest met het opknappen hiervan. We zijn trots op het resultaat! Voor dat wij uiteindelijk definitief naar Frankrijk vertrekken stellen wij dit boerderijtje beschikbaar voor de verhuur. Heb je zin in een vakantie op het échte Franse platteland, en wil je ook genieten van de natuur (zoals de prachtige rivier de Loire of de uitgestrekte wijnvelden) dan kun je ons vinden via www.LeCharmeduCher.nl. Welkom!
Dat ziet er (op de foto’s) fantastisch goed uit.
1 like
In 't echt ziet het er nét zo mooi uit!
Ik woon ook in het zuiden van Le Berry, op de grens met de Allier. Dus ken ik jullie streek wel een beetje, en het is daar inderdaad prachtig. Veel succes met jullie initiatief, en ik hoop dat de zomer toch wat volk over de vloer heeft gebracht.
Groetjes vanuit Coust (18), Frankrijk.
Luc
We mogen niet klagen over de eerste zomer. Nu gaan we in september lekker zelf genieten van ‘la douce France’.
1 like