Latijns Amerika binnenlandse vlucht

Hallo! Ik vroeg mij af hoe duur binnenlandse vluchten zijn in Latjins Amerika? Hebben jullie voorbeelden of een site? Ik heb namelijk geen idee hoeveel dat gaat kosten! Ook zou ik graag meer info willen hebben over het bedrag dat je kwijt bent aan visum, reisverzekering en evt. vaccinaties… weet iemand waar ik deze informatie kan vinden??
Alvast bedankt!

Visum; niet nodig volgens mij
Van Natal naar Rio is ongeveer 240 euro, meer weet ik niet

Ik zou zeggen kijk eens naar de site www.edreams.com. Daar zitten verschillende zuid amerikaanse luchtvaartmaatschappijen bij… succes!

voor binnenlandse vluchten in Latijns Amerika www.taca.com

Visum voor zover ik weet niet nodig voor Nederlanders en Belgen, wel een paspoort (reispas) dat nog zes maanden zal geldig zijn NA DATUM VAN TERUGKEER!

Voor prijzen van vluchten, die zijn meestal redelijk goedkoop naar onze begrippen, maar reken erop dat de afstanden veeeel groter zijn dan in onze lage landen. Google eens op "air travel " gevolgd door het land (bijv. “air travel Colombia”) en check bij rates of dergelijke.

Je kan ook eens kijken op www.vliegtarieven.nl
Mocht je meerdere vluchten binnen Latijns Amerika gaan maken, dan zou je ook eens kunnen kijken voor een Airpass.