ik heb hier en daar eens wat gehoord van de mogelijkheid om op Schiphol een reis te boeken voor dezelfde of volgende dag met heel veel korting. De zogenaamde last second reizen.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me er meer over vertellen?
Ik wil graag weten hoe het werkt en óf het werkt en waar je moet zijn. Ik wil graag weten hoe veel goedkoper het is en of ik in de zomervakantie (of iets ervoor) een kans maak om een leuke reis te kunnen boeken.
Ik ben benieuwd of iemand me hier iets over kan vertellen!
“Last second” op Schiphol? De enige aanbieder die ik ken is L-Tur, maar dan moet je wel op schiphol vertoeven, want via de website heb je weinig kans van slagen… je moet dus gewoon mazzel hebben wanneer je toevallig op schiphol bent, als er zo’n reis wordt aangeboden.
Ik heb zelf nooit met L-Tur gereisd, wel goede dingen er over gehoord en… het blijft spannend, als je niet weet waar je terecht komt. Ga er echter geen vrij voor nemen, want soms zijn de aanbiedingen echt last-second en zal je je koffer klaar hebben moeten staan.
ik heb het zelf twee jaar geleden ook geprobeerd om via schiphol een last-minute te boeken. Daar werd me echter aangeraden om naar d-reizen te gaan omdat ze alle last minutes daar naartoe sturen. Het betreft hier dan wel vliegtickets. D-reizen biedt tickets aan met een vertrek binnen 72 uur (drie dagen) Met deze aanbieding krijg je het tweede ticket gratis. Zo konden wij toen voor 250 eur per persoon naar maleisie en Atlanta vliegen.
Ik zit eigelijk nog steeds met dezelfde vraag als de gene die hem 2 jaar geleden eerder heeft gesteld:)
Binnenkort is er bouwvak en wou dan direct een vliegtuig pakken en ergens genieten van de zon. Ik was begin van het jaar al verplan om een last minute te pakken en niet weten waar ik heen ga, maar nu ik de prijzen op internet sites zie. Baal ik een beetje dat ik niet gewoon geboekt heb. aangezien alles nu ruim 150 of 200 euro duurder is dan 2 maanden geleden.
Zijn er meer mensen met ervaring over last second reizen? Hoeveel is de kans dat er een vliegtuig binnen 1 a 2 dagen voor me klaar staat? Zit daar nog steeds zoveel korting op als ammaya zegt?
ik wil inderdaad ook van de zomer op deze manier gaan vliegen, maar als nu zou blijekn dat dit nouwelijks mogelijks is moeten we toch maar nadenken over een vlucht boeken… dus als iemand er nu meer info over heeft, graag!!