last minute

Graag zou ik direct na de kerstdagen een aantal dagen tot een weekje weg willen.
Waarheen…maakt mij niet zo veel uit.
Ik ben wel in voor de zon :zon02:
Helaas is alles wel 3x zo duur rond die tijd.
Iemand tips of ideeën en die met me mee wil gaan?
Met z’n 2e is gezelliger dan alleen.
Ik ben een vrouw van 28.

Groetjes Gerdie

Barbara je mail box zit vol. Ik kan helaas geen bericht naar je sturen

Oeps… Is leeg !

Wat is je budget? Wil je 25+ of winterzon?

beste Gerdie…ik heb vakantiehuis vlakbij zee en niet zo ver van Barcelona…Ikzelf wil ook een weekje weg van 25 december tot 5 januari en zoek daarom oppas voor mijn hond in ruil voor gratis gebruik van mijn vakantiewoning…voor meer info 0034 937662511 of 0034 602169800 carmen.brouwer@icloud.com
http://casalibre.webklik.nl

Ik zat meer aan Egypte te denken en dan all inclusive. Rond 27 /28 dec vertrekken voor 8 dagen.

Hoi Gerdie,

Hoe staat het ervoor met je plannen? Ik ben van jou leeftijd en zou ook heel graag even naar Egypte willen… Gewoon relaxen, eventueel Kite-surfen en bezoeken van toeristische plaatsen. Alleen alleen gaan vind ik dan weer erg alleen…

Ik hoor het wel!

Ik heb nog niets concreets…ik zie wel allerlei aanbiedingen voorbij komen op neckerman.nl alleen zit je dan nog op ruim 600 euro voor 8 dagen…pfff

Hoi Gerdie,

Nu heb ik gekeken bij corendon bijvoorbeeld en sunweb, all in reizen voor 300. Dus incl alles… Kan jij alleen na de kerstdagen of ook eerder?

Dat valt dan reuze mee…heb ik niet kunnen vinden. Ik kan vanaf de 24ste. Maar mijn voorkeur gaat uit naar 27 of 28ste.
Anders f privé verder gaan?

Ik zou ook graag vanaf de 27e of 28e een weekje zon all in willen boeken alleen ik krijg niemand mee van mijn vriendengroep. Heb jij al iets concreets? Anders ben ik ook geibteresseerd. Inbox mij en je kan me vinden op

Goed idee !!

Ik doe dat alleen iets later omdat de tickets dan een stuk goedkoper zijn :slight_smile: Ook wel wat verder wegens garantie op zon.
EN een beetje langer anders is verder vliegen zo onzinnig.

Ik noem het ‘‘winterbreak’’ even vitaminen en zon ophalen om weer verder te kunnen tot de lente :smiley:
(en de kerstkilo’s moeten er weer af !)

Hey Masaka,

Dat klinkt ook wel goed, iets verder weg heb je indd kans op de zon. Welke periode zit je dan precies te denken en hoe lang e welk land?

'k Dacht aan 24 jan t/m 3 feb. Dat is nog niet vastgezet. Ik heb iemand die mee wil en die is ook flexibel. Hangt af van de ticketprijzen ook. Het huurhuis is vrij.

Meer info : LINK