LAST MINUTE: Roadtrip Europa & Sziget 2015 2-08 t/m 17-08-2015

Hey allemaal,

Dit jaar had ik op de planning staan om mee te gaan met een georganiseerd roadtrip door Europa met als eindbestemming Boedapest - Sziget. Nu is helaas last minute mijn reismaatje afgevallen. Wie lijkt het wat om mee te gaan? Het start op 2 augustus vanaf Enschede. Vervolgens naar Berlijn - Wroclaw - Krakau - Bedepuszta - Budapest. Dan een weekje Sziget en weer terug naar Nederland. Inschrijving voor de roadtrip sluit 20 juli. Meer info: https://theroadtrip.nl/

The roadtrip start op 2 augustus vanaf Enschede. Daar verzamel je dan met iedereen die deelneemt hieraan. De organisatie zorgt voor slaapplekken/activiteiten/roadtripboek. Vervolgens vertrek je dan met je team de weg op. Je kunt samenrijden met andere teams maar alleen rijden mag ook. Er zijn geen finishtijden aangegeven. In de avond is er dan een feestje of gaat de groep op stap. Vorig jaar was het een zeer gemixte groep. Van jong tot oud. Ieder met eigen interesses. Je kunt overal aan meedoen. Maar heb je geen zin ook geen probleem. Vorig jaar heb ik de route gereden met mijn Clio en dat is dit jaar weer de planning. Tenzij jij natuurlijk een super gave bak hebt Smile Je verzint een teamnaam en kunt je auto versieren.

Op de laatste dag arriveer je dan in Boedapest en gaan veel van de mensen naar Sziget. Een festival op een eiland midden in Boedapest. Prachtig festival. Je kunt je tentje op het eiland plaatsen gewoon waar je zelf wil. Tevens is er de mogelijkheid om op een camping op het terrein te gaan staan. Die is dan beveiligd en heb je wat extra mogelijkheden. Hier moet wel niet meer te lang gewacht worden met boeken want de campings raken snel vol. Mijn planning is om heel Sziget nog te blijven en dan op de maandag 17 augustus of zondagnacht terug naar Nederland te reizen.

Lijkt het je wat? Stuur me dan snel een berichtje :smiley:

Hoi, wat gaaf! Lijkt mij wel wat, ik kom ook uit Enschede.
Ik hoor graag van je!