Last minute reisgenoot gezocht: Australie/NZ of Peru/argentinie JUN/JUL/AUG 2012

Hallo,

Ik ben een spontane dame van bijna 25 die zoekende is naar wat uitdaging en plezier.

Al een aantal jaren aan het twijfelen om te gaan reizen of vrijwilligerswerk te gaan doen en dan nu eindelijk de mogelijkheid hebben om iets te gaan ondernemen.
Het probleem is dat ik niet kan kiezen tussen Backpacken in Australie/New-Zeeland of vrijwillgerswerk met een taalcursus in Peru/Argentinie/Costa Rica. En hoe meer ik ga kijken hoe meer opties erbij komen.
Heeft er iemand hetzelfde probleem en zin om in jun/jul/aug mee te gaan reizen?

Hey,

Same here. Ook lekker last minute :slight_smile: Ik ben een 24 jarige dame die van begin juni tot begin aug. rond wil gaan reizen in Mid-Zuid-Amerika. Ik wil in ieder geval graag naar Brazili, verder ben ik flexibel. Wellicht kunnen we wat combineren?

Hejhej!

Ben blij dat ik niet de enige ben die zo last minute ideeen heeft :wink:
Brazilie klinkt ook goed!
Wil je alleen gaan reizen of ook werken/taal leren?

Daar zit dus wel een verschil :wink: Ik heb in Nederland al meerdere Spaans cursussen gedaan, dus dat ben ik niet meer van plan. Wellicht kunnen we een start van onze reis combineren, bv in Brazilie (neem aan dat je toch geen Portugees wilt studeren maar Spaans), om vervolgens wellicht nog samen naar een ander land door te reizen, waar jij dan een cursus kunt volgen?