Beste allen,
Mijn naam is Sarah, juriste, 26 jaar en woon in Amsterdam. In mei begin ik met mijn nieuwe baan en omdat ik in de maand april vrij ben, maak ik graag een reis naar Peru en misschien ook Argentinië (maar dat is nog niet zeker). Wie is er ook een reis aan het plannen en wil graag met mij gaan backpacken in Peru? Laat het me zo snel mogelijk weten dan kunnen we samen een leuke reis uitstippelen en een ticket boeken.
Groetjes Sarah
Hoi hoi! Ik (v, 24) ben afgelopen vrijdag afgestudeerd (bedrijfswetenschappen) en ben op zoek naar leuk nieuw tijdverdrijf ter vervanging van mijn ‘zwarte gat’. Het lijkt me heerlijk om er een paar weekjes tussenuit te gaan. Ik weet niet of het me lukt om zo snel alles al te regelen, maar ben wel benieuwd naar je plannen
Wil je vooraf al kijken waar je naartoe gaat etc, of meer ‘wie dan leeft wie dan zorgt’. Ik zou zelf ook heel graag naar Argentinië gaan en B-A aandoen 
Wat voor type ben je eigenlijk? Vooral veel zien/cultuur en lange dagen of relaxed en ook feestjes etc.
Waarom eigenlijk Peru (lijkt mij ook fantastisch hoor, daar niet van :))
Hi Marlieke!
Ten eerste Gefeliciteerd met je afstuderen! Wat fijn! Het is inderdaad redelijk kort dag en ben goed aan het rondkijken naar de mogelijkheden en met organisaties aan het bellen. Alles staat in die zin nog open. Heb ook al met Activity International gesproken, een organisatie die avontuurlijke reizigers (zoals ik) helpt bij het plannen van een leuke reis, eventueel in combinatie met (vrijwilligers)werk of taalcursussen. Je kunt dan kiezen voor bijvoorbeeld een drie weken special waarin je twee weken een taalcursus volgt en 1 week meedraait in een vrijwilligersproject. Dat is dus meer een strak omlijnd programma. Maar ik vind het ook leuk om meer op de Bonne fooi te reisen, dus ter plaatse bekijken wat de leuke high lights zijn en daarheen te gaan. Argentinië lijkt mij ook erg leuk! Volgens mij is Patagonië erg mooi, en kun je daar ook heel goed paardrijden (dat heb ikzelf altijd veel gedaan). In ieder geval vind ik het erg leuk om zoveel mogelijk indrukken op te doen, en afwisselend ook lekker ontspannende dingen. Beetje cultuur, en beetje sociaal. Misschien is het leuk om op korte termijn een afspraak te plannen om samen naar de opties te kijken en onze plannen te bespreken, ook bijvoorbeeld kostentechnisch (wat is voor jou mogelijk, en wat voor mij). Vind je dat een idee?
Leuk, heb er zin in! Groetjes Sarah