Last minute naar Australië met een aantal tussenstations

HoiHoii,

Ik zal me even voorstellen, ik ben een jongen van 26, sociaal, open, enthousiast en ben van plan om midden/eind januari cityhoppend een reis te maken te beginnen in Dubai en eindigen in Sydney. Stapsgewijs heb ik gekozen voor de volgende plaatsen: Dubai>Kuala Lumpur>Singapore>Perth>Sydney>Brisbane.

Nu ben ik op zoek naar leuke, avontuurlijke mensen die mij willen vergezellen voor een gedeelte van de reis of gedurende de hele reis. Ik stel geen hoge eisen als je maar een goed humeur meebrengt!

Voor de hele reis heb ik ongeveer 3/4 weken de tijd. Over de exacte route en bezienswaardigheden kunnen we samen altijd nog brainstormen. Ik heb een heel onderzoek verricht om dit zo goedkoop mogelijk te doen en heb tickets gevonden die te samen maximaal 1000 euro zullen gaan kosten. We moeten wel snel boeken, het liefst deze week nog.

Tijdens de reis denk ik onder andere aan de volgende activiteiten die we kunnen ondernemen: Shoppen en hoge gebouwen bezoeken in Dubai en Kuala Lumpur, Een kameelsafari met overnachting in de woestijn, Leren surfen en snorkelen. Hier kunnen we nog aan sleutelen, maar het gaat met name om cultuur, natuur en zon:zon:

Aangezien ik max. 4 weken weg kan, wil ik gedeeltelijk backpacken, maar om zo veel mogelijk te zien, toch een beetje georganiseerd (maar niet zoals in een groepsreis waar je vast zit aan een strak schema). Gewoon genieten, geen gehaast en vrijheid, blijheid!

Lijkt het je gezellig om samen met mij meer van de wereld te ontdekken? Stuur mij dan een berichtje terug!
Groetjes Hassan:dag:

Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels een ticket geboekt! Ik vertrek aanstaande dindsdag 24 januari naar Australië O .

Ik zal vliegen via Dubai en Kuala Lumpur waar ik voor twee tussenstops heb gekozen. Ik zal eerst twee dagen in Dubai verblijven en vervolgens 27 en 28 januari in Kuala Lumpur zijn. Daarna zal ik naar Australië (Gold Coast) vertrekken waar ik de oostkust ga verkennen en blijf tot 1 maart.

Ik zal alleen vertrekken en zou graag gezelschap willen, dus wie is er ook tijdens die periodes in Kuala Lumpur of Australië?

groetjes,

Hassan