Las Vegas autoverhuur tips

Las Vegas autoverhuur tips

Eens een andere auto huren dan de normale gezinswagen? Bij onderstaande adressen kan je wel heel bijzondere auto’s huren, van Corvettes, Ferraris, Vipers, en Porsches tot Hummers, Luxe SUV’s, en Jeeps.
[ul]
[li]Dream Car Rentals [/li][li]Exotic Car Rentals [/li][li]Rent-a-Vette[/li][/ul]

Hieronder vind je tips van reizigers over autoverhuur in Las Vegas. Heb je zelf een goede tip over autoverhuur in Las Vegas? Plaats 'm hieronder!

.

Je kan vanaf het vliegveld een shuttle nemen naar McCarran Rent-a-Car Center, daar zitten een heleboel autoverhuurders onder één dak, wat heel erg handig is. Wanneer je uiteindelijk de auto terug wilt brengen zit er vlakbij ook een tankstation, wel zo makkelijk (is ook niet duurder dan tankstations op andere plekken). De goedkopere auto’s staan trouwens een verdieping lager dan de andere auto’s maar kijk wel uit dat je een goede krijgt, je wilt niet met pech in de woestijn stranden. En neem altijd genoeg water mee!

Wij gaan voor een langere tijd door USA reizen. Het laatste gedeelte rijden we vanuit Vegas naar het noorden. Voor deze trip hebben wij via www.eautohuur.nl de auto geboekt. Wel in euro’s maar het duidelijkst qua verzekeringen, flexibiliteit en toch ook prijs. Per dag $41,50 voor klasse Chevrolet Blazer. Wel exclusief one-way fee. Inclusief tank benzine en extra bestuurder. Lijkt mij prima deal. Bovendien, recent wilde ik huurtermijn verminderen met 1 dag. Bleek dat de prijs van mijn boeking nu sowieso veel lager was. Scheelde toch weer EURO 150. Als je zelf regelmatig de site checkt en je prijs controleert, kun je altijd bellen en de lagere prijs bevestigen. 1 minuut later heb je email met bevestiging.

1 like

De goedkoopste is cheapcarrental.com maar dan moet je wel vooraf en online boeken. Boek je een auto als je in Amerika bent, dan ben je duurder uit.

Laat je geen extra verzekeringen aanpraten als je de auto gaat ophalen, want je kunt online alle verzekeringen regelen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

grt.
Erwin

1 like