Auto huren in California!

Hoi mede reizigers!

Op 2 oktober vlieg ik naar San Francisco en op 23 oktober vanaf Las Vegas weer naar huis. Mijn bedoeling is om in ieder geval via LA en een national park te reizen maar verder heb ik nog geen concrete plannen. Op dit moment twijfel ik nog erg aan de manier waarop ik ga reizen. Ik wil graag een auto huren maar ik heb al begrepen dat je in San Francisco niet echt een auto nodig hebt. Nu denk ik er aan om daar doormiddel van het Ov rond te reizen en wanneer ik verder ga een auto te huren. Omdat ik nog niet exact weet hoe lang ik in San Francisco wil blijven zal ik dan pas ter plekke een auto huren. Is dat makkelijk? En ligt dat kwa prijs een beetje gelijk aan vooraf een auto huren?

Tevens vraag ik me af of het in Las Vegas handig is om een auto te hebben.

Alle tips en informatie zijn welkom!

Groetjes Bianca

Welkom op het forum
Je hebt in SF inderdaad geen auto nodig maar het zal veel handiger zijn om al een auto vanuit Nederlands te reserveren. Goedkoper en alle verzekeringen zijn dan inclusief. Hoogstwaarschijnlijk heb je ook geen drop off kosten tussen SF and LV. Voor LV, als je op de strip blijft heb je geen auto nodig maar om de omgeving te bekijken zoals Hoover Dam , Lake Mead, Valley of Fire, Red Rock Canyon etc is een auto aanbevolen.
Yeehaw

Beste Yeehaw,

Dank voor je reactie!

Heb je ook nog een tip voor een auto verhuurder? En wellicht ook voor een leuke plek om te verblijven in SF :slight_smile:

Groetjes,
Bianca

Wij huren vaak bij www.drive-usa.de Zeer betrouwbaar en we hebben er nog nooit een probleem mee gehad. In SF zou je in de buurt van Union Square kunnen logeren . Maar voor een verblijf in SF zou ik de reviews op Tripadvisor etc eens bestuderen.