Sinds januari dit jaar huren wij een huis in de provincie Almeria.
We zijn tot de conclusie gekomen dat het ons daar te dor is, weinig groen te bekennen met teveel Engelsen zodat de Spaanse cultuur zo ik haar ken, ver te zoeken is.
Provincia Valencia, zo richting Pedralba, dat spreekt ons aan.
We zijn op zoek naar meer Spaans en mutli cultureel i.p.v. een opeenhoping van 1 nationaliteit.
Uiteindelijk, na een paar jaar, willen we graag ergens wonen waar we zelfvoorzienend kunnen zijn.
Tot die tijd wonen we graag op een plek waar het 's winters niet al te koud wordt.
Vrijstaand, min. 2 slaapkamers, open haard, mogelijk kantoorruimte, mogelijk dicht bij een rivier omdat we een Canadese kano hebben, tuin, mogelijk grote ruimte voor workshops e.d., in een omgeving waar mensen leven die bewust met het milieu omgaan (Da’s lastig in Spanje, ik weet het maar nooit geschoten is altijd mis ).
Wie kan ons raad/tips geven over de beste omgeving, leefklimaat en makelaars of huiseigenaars?
Je oproep is vrij recent ,zoals ik kan lezen.
Ik zou als ik je advertentie lees, in hele grote lijnen je dat kunnen bieden, dat wat je wenst.
Ik heb alleen helaas iets meer dan 2 kamers)))) maar daar komen we wel uit.
Uiteraard mag je me contacteren in Spanje zelf, wel zo goedkoop per telefoon.
mail me even per email zoidat ik je verder details kan geven
groetjes
[EMAIL=“frankmichel30@hotmail.com”]frankmichel30@hotmail.com
Ik reis de 30 september weer af die kant op ik zit boven Valencia, aan de Costa del Azahar (de sinaasappeltjes-geur-kust)
Sorry voor mijn late reactie… maar wat denk je van Zaragoza
5° grootste stad van Sjanje met veel groen en een grote rivier
Ook kan je hier leuke berguitstappen maken
Verhuur kantoren vind gewoon via google…long term rent spain