Lamu old town of Lumu Island?

Het kriebelt alweer om naar Kenya af te reizen en dit keer willen we afsluiten met Lamu ipv Mombasa.
Wie weet wat leuker is; Lamu old town of Lamu Island? Wij houden van cultuur maar ook van wandelen langs het strand en zwemmen in de Indische Oceaan!!

Goh… niemand? Hmm

Sorry, kan je niet helpen met deze vraag. Het is de laatste tijd erg stil op het forum, misschien is iedereen met vakantie :wink:

Ik zal iemand, waarvan ik weet dat ze bekend is met Lamu eens een berichtje sturen, maar weet niet of ze snel zal reageren. Anders succes!

Dank je Marriette!

Hoi, Ik was in Lamu old town vorig jaar. Geweldig hotelletje met dakterras iets buiten het centrum. Uitzicht op de rivier!
Men vertelde me dat het op Zanzibar leek. Dat zou kunnen, maar daar zijn wij nooit geweest.
Tja, eeuwenoude cultuur. Mooie gebeeldhouwde deuren en ezels all over the place. Zou er zo weer naar toe willen!
Lumu island is me niet bekend. Ik zal er op googelen…

Ik bedoel Lamu; schrijffoutje… Lamu island zal Manda Bay zijn? Maar dat zal wel weer vreselijk touristisch zijn.
Weet je nog hoe dat hotel heette?

i.i.ig. dank je voor de informatie

jambo house lamu ?

Dom, dom. Geen naam meer bekend Maar was geweldig hotelletje. Als je de haven invaart zie je het direct aan het water liggen. Rechts kijken. En voorbij dat hotel was ook een mooi strand!

Nou ik laat mijn jacht thuis hoor! Was het toevallig naast hotel Pepponi?

Zal even op de Website kijken?
We willen iets zo kleinschalig mogelijk. Geen resortachtige toestanden.