Hey, wie heeft er zin om iets leuks te plannen voor ca weekje?
Alles is bespreekbaar, mits het zonnig en afwisselend is,
Ik ben een vlotte bereisde vrouw van 47 jr en zoek een reismaatje m/v die ook vlot en bereisd is.
Tot gauw!
Hoi Sadhana,
Ik las jouw oproep voor een reisgenootje op wereldwijzer reisforums om mogelijk samen op vakantie te gaan. Ik ben een man van 57 jaar oud, klein van stuk, 1.68 meter, sportief en jong van geest en lijf en leden. Ik woon in Zutphen en ga graag richting de Middellandse Zee met een gezellige vrolijke vrouw.
Als je interesse hebt hebt hoor ik graag wat precies de bedoeling is, als je nog vragen hebt hoor ik die ook graag van je.
Groetjes, Dolf
Sorry, ik zoek liever iemand anders.
Succes met reisgenoten!
Hoi Sadhana,
Ben vrouw van 54 jaar en wil graag het Nivon trefkamp in Bretagne gaan doen. Start 30 juli. Lijkt me leuk dit met meerde mensen te doen. Ben zelfstandig, maar vind het ook leuk dingen samen te doen. Ik wil aansluitend nog rond touren (auto en tent) Laat maar weten of je dit iets lijkt
Hallo Maria, ik zou zelf liever in hotels willen verblijven en bv combineren met een training klettersteigen of wandelen in de bergen. Zat ook te denken aan bv de Dolemieten.
Is dat voor jou ook aantrekkelijk?
Hoi Sadhana,
Heb inmiddels al een plan gemaakt, maar doe dat liever niet op deze site. Ben wel van plan te gaan wandelen, klimmen en klauteren. Als je het leuk vindt kunnen we even verder communiceren via het versturen van een privebericht.
Hoi Maria,
Het is niet toegestaan om je email gegevens te posten !
Gelieve even het berichtje te lezen in het sticky gedeelte (bovenaan) hier op het reisgenoten forum.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.
Hai Maria,
Ik heb je een privebericht gestuurd maar geen reactie van je ontvangen.