Beste reizigers,
wij gaan in november naar Argentinie, zijn de çama’busprijzen dan lager dan ze nu worden aangegeven of niet… Alvast bedankt voor de info!
Beste reizigers,
wij gaan in november naar Argentinie, zijn de çama’busprijzen dan lager dan ze nu worden aangegeven of niet… Alvast bedankt voor de info!
Zeker niet, de prijzen stijgen hier fors. Bovendien is november hoogseizoen in Patagonië, dus reken niet op lagere prijzen dan vandaag de dag. Overigens kun je bustickets pas 30 dagen van te voren kopen, dus ook dan pas weet je de actuele prijs.
Veel plezier in Argentina,
Jan
Ik ga de 2e week van mei voor 3 weken naar Buenos Aires, van daaruit wil ik met bussen mijn eindbestemming Costa Rica bereiken…
Hoe zou ik het beste de bussen kunnen regelen en wat zijn ongeveer de kosten die daaraan verbonden zijn. Ik zat te denken via Peru, Ecuador, Panama te gaan… Het is even een vragenvuur maar het zou me erg helpen hier antwoorden op te vinden!
Alvast dank!
Groeten Chris
Hola Chris,
Waar je zin in hebt, 66 uur bussen, dat worden doorzitplekken. Maar goed, je kúnt van Buenos Aires naar Lima toe met een bus. Je zou dat natuurlijk ook in fases kunnen doen, bijvoorbeeld eerst naar Salta e.o., dan door naar La Paz (Bolivia), etc.
Deze site is voor wat betreft het vertrek in Argentinië handig:
Suerte,
Jan
ecuador - panama is over land niet te doen doordat de jungle in colombia niet te doordringen is en er het gevaar schuilt ontvoerd te worden door guerillastrijders die zich overal in colombia schuil houden, zelfs in ecuador aan de grens met colombia kan het gevaarlijk zijn.
ander opties zijn vliegen of met een boot van colombia naar panama.