LA, Grand Canyon, Vegas juli 2007

hallo,

Momenteel verblijf ik als au pair 3 maanden in New Jersey, maar ik wil ook graag de andere kant van Amerika zien. Ik heb een site gevonden met goedkope tours www.gotobus.com . Ik zoek een reisgeno(o)t(e) om de kosten te drukken voor de periode tussen 9 juli en 19 juli (dan is mijn familie op reis). Ik zou graag de tour doen waarbij we naar LA, San Fransisco and Grand Canyon gaan.

Ik ben zelf een 23 jarige studente uit Belgie, dus het zou leuk zijn als je ergens rond die leeftijd bent.

Ik hoor het wel als er nog iemand op zoek is naar een reisgenootje. Tis altijd leuker om niet alleen te reizen.

Groetjes,
Sarah

Dag Nijntje,

Ik ben zelf van plan om in juli naar de VS te trekken voor ongeveer 1.5maand. Je periode van 9 tot 19 juli is dat niet te kort voor een reis naar Las Vegas, LA,SF? Ik ben van plan om van NY naar beneden te gaan richting Miami en dan verder door Texas naar LA. Met meerdere personen zou geweldig zijn om de kosten te drukken en eventueel een wagen te huren… Ben zelf een man van 28j en ook van België.

Groetjes

AT

Hey AT,

10 dagen is relatief kort, maar er zijn verschillende organisaties die zulke reizen aanbieden en ik heb al veel goede reacties daarop gehoord. Natuurlijk is het leuker als je meer tijd hebt zoals jij, dan kan je overal wat langer blijven en indrukken opdoen. Helaas heb ik die tijd niet en moet ik het in vogelvlucht doen :).

In elk geval veel plezier op je reis door Amerika!

nijntje

Juli is een beetje kortdag, maar ik wens je veel plezier daar, erg mooie plekken!

Nijntje,

Weet je al welk tour je gaat doen bij gotobus?
Hoe lang verblijf je nog daar in NY.

Groetjes
Aytekin

Hey Atking,