Ben een 48- jarige alleenstaande man uit Hasselt ( BELGIE ) en ben werkzaam in het verdeelcentrum van toyota voor Europa waar ik in een viervijfde-regime werk . In men vrije tijd maak ik graag uitstapjes en wandelingen en ga ik ook regelmatig zwemmen . Vorig jaar ben ik voor de eerste keer alleen naar Cambodja gegaan voor een maand en dat was zo goed meegevallen dat ik men hart verloren heb aan dat land . Daarom ga ik dit jaar terug van [Naam + datum + woonplaats leek me niet handig] , de vlucht is al geboekt en kijk er zeer naar uit.
Hoi,
Het leek me niet handig als de exacte datum, naam en woonplaats openbaar op internet staan. Dan maak je het potentiele inbrekers wel heel makkelijk. Vandaar dat ik de datum even gewist hebt. Ik kan ze, indien je dat wil, weer terug zetten hoor.
Groetjes Thijs
Hoi Pascal,welkom op wereldwijzer!
Nou zelf werk ik ook in een viervijfde-regime(32uren per week) 4weken werken,nadien 1 week thuis.
Nu ik las in je berichtje dat je al op reis bent geweest naar Cambodja,hoe waren je reiservaringen met dit magische land?
Er zijn weinig landen armer dan Cambodja ,maar ook weinig landen waar de inwoners meer geluk en liefde uitstralen als daar heb ik al ondervonden.
Met welk vliegtuigmaatschappij ga je richting Cambodja,eerst een tussenstop in Bangkok en over land naar de grens?
In iedergeval als je met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Cambodja Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen,Pascal!
groet,georgessiam.