Cambodja, Vietnam, Laos vanaf 4 november vliegen

Hee allemaal,

Zoals iedereen hier op dit forum, lijkt het mij leuker om mèt iemand op reis te gaan, dan alleen aan mijn reis te beginnen.

Ik ben in augustus afgestudeerd aan de HvA en heb mijn opleiding Sport, Management & Ondernemen gehaald.

Nu is het tijd om een aantal maanden lekker te gaan genieten in Azië. Op 4 november vlieg ik naar Cambodja en ik wil hier ongeveer een maand blijven en vanuit daar, door naar Vietnam en Laos. Alleen Cambodja staat vast, dus als iemand een leuker voorstel heeft, dan is dat welkom.

Ik heet Raoul, ben 22 jaar en kom uit Egmond aan den Hoef. Ik ben een redelijk druk persoon en ik hou van gezelligheid, feestjes, sportieve en actieve dingen doen en uiteten. Ik ben niet echt van het plannen en maak me niet zo snel druk om dingen die verkeerd zijn gegaan, want die kan je toch niet meer terugdraaien. Dus ik ga niet op reis met iemand die zich om alles druk maakt en overal over zeurt :wink:

Lijkt het jou leuk om een paar uurtjes, paar dagen of langer met mij mee te reizen?!? Stuur dan een berichtje…

Later, Raoul

Hallo raoul het lijkt me echt gaaf om dat te gaan doen en ook met iemand die dat ook wil gaan doen ik ben ook van plan om een reis te gaan maken ik word in november 20 jaar het lijkt me echt gaaf om te doen meteen jongen me mail adres : Natasja@bigsmile.com ik hoop dat we er uit komen hihi alleen jammer is dat ik in 20 december met me familie op vakantie gaan .
Ps ik wil je graag leren kennen

Gr Natasja

Via Wereldwijzer app