Wij zijn 2 vriendinnen (23j) die begin juli richting Kroatië vertrekken. De focus ligt voornamelijk op rust, natuur, avontuur en genieten. We zijn geen zonnekloppers maar gaan op zoek naar een wat variërend concept met als hoofddoel de natuurparken. (Al zal een dagje zon, zee, strand eveneens op het programma staan.) Er ligt nog niets vast qua vliegtickets, accommodatie en route, … Het idee is om low budget te gaan, eventueel ter plaatse te liften en als slaapplaats denken we aan jeugdherbergen en onze tent!
Jong volk dat zin heeft om samen op avontuur te vertrekken, zelf al plannen heeft richting Kroatië of eventueel enkele dagen met ons wil doorbrengen, … Geef ons een seintje!
Kroatië schijnt qua natuur zeer schoon te zijn, voor Europa dan toch
Zou dit wel zien zitten, maar kan enkel tussen nu en 5 july, aangezien ik dan een week ga duiken in Egypte,
Wij zitten momenteel met examens tot eind juni. Pas daarna kunnen we de reis verder plannen.
Het is dus onmogelijk om al op 5 juli terug te zijn.
Mocht je nog tijd hebben na je duikvakantie, dan mag je het steeds laten weten!
Klinkt als een leuk plan, Kroatië staat zeker op de "to visit " lijst.
Ik begin normaal wel 1 agustus terug te werken, kweet niet wat de timeline juist is voor jullie plan?
Backpacken is ook altijd avontuurlijk, (heb net nog een tentje gekocht voor pukkelpop :p).
Laat zeker maar iets weten als het wat concreter wordt
Zelf heb ik altijd al eens naar Kroatië willen gaan. Omdat een kennis van mij, er al vele jaren naartoe gaat. En die spreek altijd over de prachtige natuur.
Ik kan mij dan ook perfect vinden (rust, natuur,avontuur) Ik heb via jeugdherbergen gereisd. Voor mij zou het goed uitkomen, om low budget te gaan.
Aangezien ik eind september terug ga bij studeren. Overal waar ik ben geweest, heb ik mensen leren kennen. Maar het alleen vertrekken, vind ik dan weer iets minder leuk. Ik ben ineens wel 33 geworden, maar das omdat de tijd veel te snel gaat
Ik hoop zeker iets van jullie te horen.
Alvast een prettig weekend!