Ik ben op zoek naar een leuke camping in Kroatie of Istrie heb al wel een paar leuke plaatsen gehoord waar je prima kunt uitgaan. Daar is het tenslotte allemaal wel om te doen. we zijn met een groep van 9 man en rond de 19 jaar.
Wie kan ons vertellen welke camping relaxt is om heen te gaan waar je niet zoveel last van gezeur hebt van de bewaking en waar je prima dicht bij de discotheken/ kroegen zit.
Alle tips zijn welkom,
Istrië IS Kroatië. Primosten bij Sibenik in Dalmatië is erg mooi, daar zit ook een camping geloof ik, maar weet niet meer precies hoe het zit enzo, anders moet je ff op Google naar Primosten zoeken, vind je het wel. Daar ga ik deze zomer ook heen.
Originally posted by Ambertje@13-01-2004, 16:46:46
** Istrië IS Kroatië. Primosten bij Sibenik in Dalmatië is erg mooi, daar zit ook een camping geloof ik, maar weet niet meer precies hoe het zit enzo, anders moet je ff op Google naar Primosten zoeken, vind je het wel. Daar ga ik deze zomer ook heen. **
Wel … groot gelijk. De mooiste regio in Kroatie is Dalmatie.
Primosten is inderdaad een mooi plaatsje met niet al te ver uit de buurt een super disco … Aurora.
Een andere leuke plaats is de regio Split - Trogir.
Split is de tweede grootste stad in Kroatie en daar is ALTIJD veel te beleven. In Okrug ligt een camping en dan lig je enkele honderden meters van één van de meer populaire stranden van de regio met cafeetjes op het strand met af en toe live muziek.
Zoek dus effe via google naar een link.