[kroatië] Icici (andere Goedkope Reizen?)

Ik ga hoogstwaarschijnlijk op reis naar Icici in Istrië, maar weet er eigenlijk niet zoveel van. Zijn er mensen al naar daar op reis geweest?
De reden waarom ik ernaar toe ga is omdat het via breakloose een goedkope reis is naar een ‘speciale’ bestemming(geen frankrijk of spanje).

Kent er iemand nog een andere goedkope organisatie om mee op reis te gaan? Ik woon wel in België.

En ervaringen met Icici zijn natuurlijk ook zeer welkom.

Alvast bedankt.

Niemand??

Kijk op www.x-travel.nl gaan ook naar icici. Breakloose is geen ANVR, uitkijken dus !

ANVR???

Originally posted by harry1@29-05-2005, 17:06:04
** Kijk op www.x-travel.nl gaan ook naar icici. Breakloose is geen ANVR, uitkijken dus ! **

Wat is een ANVR nu? ik ben al met sportura op reis geweest in de winter (is beetje hetzelfde als breakloose)& geen problemen gehad.

Vroeger had je Humjos die jaarlijks naar Kroatie trokken. Ik weet niet of zij nu nog aktief zijn.

KiCo

Hey Tronky,

Biedt breakloose groepsreizen aan of vertrek je samen en doe je daar wat je wilt?
Ik weet wel dat ze goedkoop vakanties aanbieden, geen idee of je nog goedkopere vindt (vanuit belgie dan).
Greetz!

ANVR is een organisatie, die , in geval van een eventueel faissement van de reisorganisatie, ervoor zorgt, dat je je geld niet kwijt bent. Ze zijn over het algemeen iets betrouwbaarder, veiliger etc. Niet dat een reisbureau wat niet aangesloten is bij de ANVR per definitie niet betrouwbaar is, maar ik zou er wel op letten, want… je weet maar nooit…