Ik heb met verbazing de negatieve reacties gelezen aan het adres van Pittie.
Zelf kom ik al jaren met plezier in Tunesie.
Alle reacties op dit forum zijn gratis en worden met de beste bedoelingen verstrekt.
Teleurstellend als er dan mensen zijn zoals “Klaas”, anoniem ook nog nota bene, die zulke berichtjes schrijven.
Ik heb het idee dat Pittie best het een en ander van Tunesie afweet, gezien haar vele berichten. Ze geeft niet alleen antwoorden over vragen over Sousse, maar ook over bv Mahdia en Tabarka e.d…
Ik denk dat “Klaas” een beetje gefrustreerd is en hier een beetje probeert de populaire jongen uit te hangen !
Dit soort mensen horen hier op het forum beslist niet thuis.
Ik reageer normaal gesproken eigenlijk nooit op forum-berichten, maar dit moest ik toch even kwijt.
Met vriendelijke groet,
Rachelle
Ik ben helemaal niet gefrustreerd en zo wil ik ook helemaal niet overkomen. Ik wil zelf graag een keer naar Tunesië toe en daarom lees ik hier ook alle informatie om me te verdiepen in het land.
Maar wat ik bedoel, is dat ik denk dat Pittie heel veel weet, alleen laat ze dat niet zozeer blijken. Mijn reactie was dan ook bedoeld om informatie uit te lokken. Als mensen vaak zeggen dat ze het er mee eens zijn, daar krijg je geen informatie mee. Als je er al zo vaak bent geweest en je weet er veel van, deel dat dan ook met anderen. Dit is toch een informatie forum over Tunesië?!
Dus ik hoop dat Pittie in de toekomst niet boos wordt, maar deel hetgeen je weet met anderen!
Ook een goede tip voor jou Rachelle: Deel je ervaringen met anderen, die er iets van willen weten! Ik wil me zo goed mogelijk aanpassen aan de gebruiken van het land, omdat ik de mensen daar en overal respecteer!
Dus het is echt geen kwaad bericht, maar ik wil informatie die ik niet in de boeken kan vinden!
Je bedoelt dus iets anders dan je schrijft??? Niet echt handig lijkt me zo. Het is dan misschien wel zo dat Pittie regelmatig schrijft dat ze het met anderen en mij eens is, en niet altijd precies het antwoordt geeft wat jij verwacht. Maar dan had je haar een berichtje kunnen sturen met je vraag, ze heeft niet voor niets haar email er bij staan, of je vraag hier kunnen stellen. De mensen op dit en ook op de andere forums doen hun best om iedereen antwoord te geven op hun vragen en meningen en ervaringen met elkaar te delen. Dat is ook de bedoeling van dit soort forums. Op de forums Tunesie en Djerba is men behoorlijk actief en van een aantal mensen weet ik dat ze heel veel in Tunesie en/of op Djerba komen. Ze weten dus echt wel het een en ander en vooral de dingen die je niet in de reisgidsen tegenkomt, en die zijn vaak erg handig om te weten.
Ik heb trouwens ook zo’n negatief berichtje gelezen van je op Google, en dat gaat ook helemaal nergens over. Dus stel hier gewoon je vragen of blijf weg. Al met al hoop ik dat je een goede vakantie zult hebben, en wie weet kun je dan op dan ook nog eens op een normale manier je ervaringen met de mensen hier op het forum delen.
> Ik heb trouwens ook zo’n negatief berichtje gelezen
> van je op Google,
Google is niet het medium waar je op doelt,
het gaat hierbij om usenet news, en een
‘back-end’ van google die alleen maar
de berichten uit nieuwsgroepen, uit het al
zeer oude Usenet, weergeeft.
Google loopt flink achter op de eigenlijke
news servers, en je kunt het medium eigenlijk
veel beter en sneller raadplegen via je provider.
Voordeel van usenet is dat je daar geen kakelende
moderators hebt die meteen gaan zeuren zodra
er ook maar een beetje iemand is die er een
andere mening op na houdt. Het is een medium
van niemand en iedereen, en niet, zoals dit, van
een clubje mensen dat denkt van alles te zeggen
te hebben over wat anderen willen schrijven.
Niemand hier heeft er problemen mee als anderen een andere mening hebben, natuurlijk mag dat. Dit is echter wel een reisforum en dat ligt toch ietsje anders dan de nieuwsgroepen van bijv. usenet. Iedereen mag hier zeggen wat men wil, ik ga echt niet met het rode potlood door dit forum heen, alleen let ik wel op bijv. gescheld en racistische opmerkingen, dat kan wat mij betreft niet door de beugel en dat gaat er dan ook zonder pardon af. Als je daar niet in kan vinden dan ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.
Hey
Ik heb alle berichten van Pittie gelezen en ik vindt dat ze overal een leuk en eerlijk antwoord op geeft. Ik ben 2 keer met mij ouders en broer in Sousse geweest. Jammer dat ik het niet eerde wist van die internetcafees anders was ik daar wel heen geweest.
Doorgaan zo Pittie !!!
Groetjes van Kim