Kosten, ziekenhuis, (operatie)

Hallo beste Forum vrienden, wie kan mij helpen, ik heb kennis aan een dame in Ghana, nu heeft ze blijkbaar een bloeding waar door ze geopereert moet worden, het schijnt levensbedrijgt te zijn dus nog al erg. Nu zegt ze dat ze geld nodig heeft voor de operatie, die moet eerst betaald worden anders wordt ze niet geholpen, Ik zou graag weten of dit wel klopt, omdat ik ook ergens gelezen heb dat je je in Ghana voor 7,50 euro kunt verzekeren. Wie kan mij helpen, ik moet weten of ze de waarheid spreekt of dat ze op die manier probeert om aan geld te komen voor andere dingen.
graag jullie bericht, eventueel op mail [EMAIL=“myanmylife@live.nl”]myanmylife@live.nl

Vast bedank enige spoed is geboden dat snap je wel als het de waarheid is.

Groet Gerrit.

Beste Myanmilife,

Voor hier een oordeel over te geven moet ge wel wat meer inlichtingen geven. Van bv. hoeveel vraagt ze voor die operatie. En zomeer !
Omdat dit verhaal voor vele hier, spijtig genoeg, nogal argwanend wordt bekeken. Het is namelijk een klasiek verhaal , dat vele al gehoord hebben om aan geld te geraken.
Maar dat neemt niet weg, dat het waar zou kunnen zijn.
Maar in de eerste plaats, kan men wel degelijk een ziekteverzekering afsluiten in Ghana, maar niet voor de prijs die ge noemt. En als het tenslotte zou gaan , is ze al te laat, want dat is zoals hier, een verzekering neemt ge op voorhand, en niet op de moment zelf.
Het is ook zo dat de normale zorg, de basis, in Ghana gratis is, maar wilt ge een speciale behandeling of speciale medicijnen, dan moet ge die wel zelf betalen.
Een paar maand geleden was mijn vrouw ook erstig ziek, en moest geoppereerd worden. Daar ik het geluk had op dat moment daar te zijn , heb ik voor haar een privé kliniek gezocht. Want bij de normale zorg in de ziekenhuizen daar, laat men u sterven op de gang.
Als het gemeend is, wil ge haar toch ook de beste zorgen geven, niet ?
Als u het intresseert kan ik u het adres bezorgen van de arts daar, zelfs zijn Gsm nummer. Daar moet ze dan een afspraak mee maken, en dat gaat redelijk snel, zelfs dezelfde dag.
Daar hebt ge dan ook de mogelijkheid om de waarheid te ontdekken achter dit. Want ge kunt die arts rustg opbellen en vragen of ze wel degelijk een afspraak gemaakt heeft.
Mijn vrouw is perfect geholpen geweest, en de hele operatie en nabehandeling heeft mij ongeveer 250 euro gekost.
De meest blanken gaan naar deze dokter. omdat het de beste is.
Nu hebt ge enig idee, nu is het aan U

Groetjes,
Beest

Maar omdat de gezondheidszorg, daar alles is wat het niet moet zijn.
Kan ik beter hier voor alle die er mee te maken hebben , hier het volledige adres en naam opgeven.
Deze arts heeft een praktijk zoals een doktor hier, en is vebonden aan een private kliniek.
Het is een ongeloofelijke goede arts, wat mij ook de gerustelling geeft als ik daar ben , of er iets met mijn familie gebeurd, dat ik bij de beste terrecht kan.
Deze dokter (een vrouw) , geeft zelfs haar GSM numer voor als er zelfs s’nachts iets zo gebeuren , dat ze tracht zo snel mogelijk bij u ter plaatse te zijn. Ook is het geen enkel probleem als u , u niet kunt verplaatsen dat ze tot bij u komt. Een service die we hier maar zelden vinden.
Natuurlijk is het allemaal wel wat duurder, en alleen weggelegd voor ons blanke en de meer rijkere Ghanees.

Het adres : FRANKLYN - Medical services

                   Dr Lynda Decker
                   P.O. Box CT 5729, Accra, Ghana
                   Telephone +233(0)21 920 882
                   Mobile : +233(0) 24 606 3366
                   Email: [EMAIL="idecker@franklynmedical.com"]idecker@franklynmedical.com

Hopenlijk dat u er nooit moet van gebruik maken,

Beste groeten,
Beest

hallo

beest dat heb je mooi gezegt , deze dokter heeft mijn vriendin ook en ze is heel tevreden over haar . als mijn vriendin problemen heeft dan gaat ze naar haar toe …

groeten , marcel

Beste Marcel,

Dan heeft uw vriendin en mijn vrouw , en eventuele familie veel geluk,
dat we dat daar gevonden hebben. Ik hoop alleen dat iedereen die met Ghana iets te maken heeft dit goed onthoud, ik heb er veel moeite moeten voor doen om dit te vinden, en het is wel iets belangrijker daar dan een hotel of eten.
Bedankt voor uw reactie , Marcel.

Mvg
Beest

Sorry, sorry

In het adres van de dokter dat ik hiervoor opgegeven heb staat een fout.
Gelukkig dat iemand van dit forum, mij er attent op maakte.

Het gaat namelijk over haar e-mail adres :

Het is NIET : [EMAIL=“idecker@franklynmedical.com”]idecker@franklynmedical.com

Maar WEL : [EMAIL=“ldecker@franklynmedical.com”]ldecker@franklynmedical.com

Groetjes :o,
Beest