Kostbare spullen neem ik in het vliegtuig mee als handbage,of in de koffer?

Nemen jullie kostbare spullen mee in je handbagage of laat je die gewoon in je koffer?
Stem hierboven in de peiling,hieronder kan je je stemgedrag eventueel uitleggen.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTq82D-fTMjHKC5Sq-AT5R_kohooIOvBL-ZeuaBHjQqXxp8nCzv

De kostbare dingen (lees: camera e.d) gaan inderdaad mee in mijn handbagage.

Zo ook hier…

camera’s in de handbagage. flitsers in de handbagage. notebook en e-reader in de handbagage.

de rest van de fotospullen gaan in het ruim.

alles wat kostbaar is gaat in de handbagage

Gewoonlijk draag ik een tropenbroek(lange zakken) als ik met het vliegtuig vertrek,daar steek ik mijn waardevolle spullen in zoals:geld,reisdocumenten,smartphone,I-pod en camera!(klein model)

Kostbare spullen die ik meeneem(tablet, telefoon, reisdocumenten, geld, mp3 en camera), zijn vaak ook de belangrijkste dingen en die gaan bij mij in de handbagage. Oa omdat ik toch bang ben mijn koffer kwijt te raken, ik deze spullen vaak al tijdens de reis wil gebruiken en omdat ik ze gewoon niet onbeheerd wil achterlaten. En soms zijn ze nogal lomp met de koffers.

Waardevolle spullen altijd in de handbagage.

Als ik naar India ging, moesten mijn sieraden natuurlijk mee. Die deed ik dan in een sok, met een andere sok eromheen.

Via Wereldwijzer app