Kost vrijwillergerswerk altijd geld??+spaanse les waar?

Hallo
Het lijkt mij erg leuk om vrijwillegerswerk te doen op costa rica maar dan wel met de Sea Turltle Projects.

Ik kan alleen maar projekten vinden waar jezelf dus ongeveer 1400 euro per maand voor mag neerleggen…

Is dit normaal??
Het was toch vrijwillegerswerk? Weet iemand of er ook (gratis) Vw projekten zijn??

Mijn gedachte was:
Ik werk voor noppes. dus eten en onderdak is gratis.

Of bestaaat dit niet.

Ook zou ik graag spaans leren. dat dit geld kost lijkt me logisch.
Iemand nog vooral goede ervaringen. (leskwaliteit ) op Costa rica

Graag hoor ik ervaringen
Bye

Hey…

Ik ben twee jaar geleden naar Costa Rica geweest en het was te gek. :slight_smile:

Ik heb eigenlijk hetzelfde gedaan als jij wilt doen, namelijk eerst 4 weken Spaanse les gevolgt. Dit was ECHT noodzakkelijk omdat ik me anders niet verstaanbaar kon maken met de lokale bevolking :retard: en vervolgens heb ik vrijwilligerswerk gedaan.

Ik denk dat je voor alle vrijwilligersprogramma´s in Costa Rica moet betalen, de reden hiervoor is denk ik omdat ze een plaats voor je moeten vinden en er voor moeten zorgen dat je wel leuk vrijwilligerwerk doet. Ik zelf heb het toendestijds geregeld via een reis agent: http://www.estudiohispanico.com/nl/index-flamingobeach.html

De kosten die voor vrijwilligerswerk zijn via dan ongeveer €60 in totaal dit vond ik heel redelijk :vak02:. Vooral wanneer ik het vergeleek met andere organisaties.

Ik hoop dat deze informatie nuttig voor je is.

1 like

Gratis vrijwillegerswerk doen? Werken tegen kost en inwoning? maar wie moet dat dan betalen?
Deze projecten zijn opgezet met als doel vrijwilligerswerk te creeren en meteen het goede doel te dienen.