Kort vraagje

Hallo allemaal !
Ik had even een kort vraagje voor degene die al zijn geweest en voor degene die nog gaan en het al weten:
Hoe reizen jullie van het ene eiland naar het andere in Nieuw-Zeeland? Per boot of vliegtuig…
Groetjes !

Hallo,

Wij hebben de boot gedaan. Je kon kiezen uit de Interislander (iets van 5-6 uur, grote ferryboot) en de Lynx (snelle catamaran, 2 uur ofzo, duurder). De Interislander was prima voor ons. Picton is ook een leuk stadje om na aankomst dag ofzo te blijven; met vliegtuig neig je ernaar om dat over te slaan hoewel er ook een shuttle-route was van Wellington naar een klein airfield ten zuiden van Picton.

Groetjes,

<Erik> & [Sandya]

Hoi,

wij zijn met de Interislander gegaan en de bootovertocht duurde ongeveer 3 uur. Ik vond het een mooie tocht vooral als je door de “fjorden” bij Picton vaart!

Succes met je keuze!

hoi kan allebij he ,met het vliegtuig zit je er ook zo en niet duur,en wil je wat zien ja dan zou ik met de boot gaan.:nod: gr monique

Hoi,

Wij hebben de overtocht vorig jaar per vliegtuig gedaan; kwestie van tijd. Je bent er zo en het is niet duur. Als we meer tijden hadden gehad, zouden we waarschijnlijk voor de boot hebben gekozen vanwege de mooie route.

:dag:

Hoi,

Ik ben met de boot gegaan, mooie overtocht! En niet al te duur!

We gaan met de boot. Kan niet anders; de auto gaat mee.
Maar het lijkt me ook mooier dan het vleigtuig.