kookles in Marrakech

Hallo,
Weet iemand waar wij een kookworkshop van 1 of halve dag kunnen volgen in Marrakech? Soukcuisine is net de week gesloten als wij in Marrakech zijn!
Vera

Hallo, ik heb me net aangemeld bij dit reisforum omdat ik het zelfde probleem heb als Vera. Ook wij willen graag as week een kookworkshop in Marrakech volgen en weten niet( nu soukcuisine gesloten is ) waar we dit kunnen doen.
Ik zou graag willen lezen, wat er geantwoord wordt op de vraag van Vera.Helaas ken ik deze site niet, en weet ik niet hoe dit te vinden.
Wie heeft een idee voor ons??

groet, marieke

Dag Vera en Marieke,
Wij gaan in de meivakantie en hebben geboekt bij Marokko.online. Ik kan me herinneren dat er bij één van de rondreizen een kookworkshop geboekt kon worden. Wie weet kunnen zij wat betekenen? Succes en groet Monique

Even dit topic uppen, ik ga namelijk in november een week naar marokko, en ook dan is soukcuisine helaas gesloten! Marokko online is geen optie, die werken samen met souk cuisinie (bovendien moet je dan ten minste een deel van je reis daar geboekt hebben en wij gaan op eigen gelegenheid). Als iemand dus een goede tip heeft voor een kookcursus in marrakech, dan hoor ik het graag!

Ik ga zelf in het voorjaar naar Marrakech. In het boekje 100% Marrakech staat wel een kookworkshop waarbij je opgehaald wordt in Marrakech. Hieronder de informatie die in dit boekje staat

Wil je meer ontdekken over het dagelijksleven in een berberdorp en de berberse keuken. Volg dan een kookworkshop bij Atelier lalla Fatima. Je wordt sochtends opgehaald op het place djemaa el fna waarna er eerst samen boodschappen gedaan wordt. Vervolgens neemt Lalla je mee naar haar huis met een mooie patio, in een dorpje 7 km buiten Marrakech.
Telefoonnummer 0679647904, open op afspraak.
Mailadres nezha_cook@yahoo.com
Prijs 500 dh alles inclusief

Wie weet is dit iets voor jullie. 100 % boekjes hebben vaak wel leuke tips!

Ow dankjewel! Ik ben ontzettend fan van deze boekjes en heb 100% Marrakech dan ook al heel lang liggen! Stom dat ik daar niet nog even in gezocht heb om een exact adres te vinden, bedankt voor de tip!

Hoi Lydia,
als je deze kookworkshop gaat doen, laat je dan als je terug bent even een bericht achter hoe het is geweest.
Ben wel benieuwd ernaar namelijk en dan ga ik dat misschien ook wel doen.

Hoi allemaal,

Ik heb een riad (B&B) in Marrakech (www.ryadaicha.com). In de Riad organiseer ik op verzoek kookcursussen. Deze kunnen door Gemma (Nederlandstalig) of anderen (Engelstalig) gegeven worden. We beginnen de dag met het inkopen van de heerlijke ingredienten in de Souk (om de hoek)…