Kok/keukenprinses gezocht voor klein hotel in GOA, INDIA (november 2011 - april 2012)

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een kok / stagiair kok / keukenprins(es) voor ons kleine hotel in Goa, India voor een periode van 6 maanden (1 november 2011- 30 april 2012).
Lijkt dit je wat of ken je iemand die dit geweldige avontuur zou willen aangaan, laat dan snel iets van je horen. Je hoeft niet persé een chefkok te zijn, maar wel een passie hebben voor koken en het leuk vinden om zelfstandig een keuken van een klein restaurant te runnen.

Veel groetjes
Maud en Thibault
La Mangrove
www.lamangrovegoa.com

HALLO
Prachtig onderneming die jullie uitgebouwd hebben, maar de beste koks ga je in India zelf vinden aan rupee prijzen.
binnen 2 jaar verhuizen we naar Kerela en gaan eens komen logeren.
Good luck
Martin & Simran
Belgie
www.indiashop.be

Hallo Martin en Simran,

Wat leuk dat jullie een reactie geplaatst hebben. Hartelijk bedankt.
Wij hadden inderdaad in eerste instantie een kok gevonden in India, maar die heeft op het laatste moment afgezegd, vandaar dat wij hier ook hebben geplaatst. Hopelijk tot snel een keer en succes met de winkel! Succes ook met de voorbereidingen voor Kerala.

Groetjes
Maud en Thibault
La Mangrove

Hoi,

Wat een geweldig hotel hebben jullie zeg! En dat nog wel in Goa! Hebben jullie al een kok gevonden want ik zou deze functie graag willen bekleden! Heb veel ervaring met allerlei soorten keukens waar onder de indiaase keuken. Ook heb ik gewerkt in een hotel in Kameroen dus heb veel ervaring in de tropen. Hoe gaan we contakt opbouwen als jullie geïnteresseerd zijn?
Laat het mij weten a.u.b
Groetjes Jasper