Ik ben voor 9 tot 17 januari op zoek naar een mooi en schoon hotel op Koh Samui met recht voor mijn neusje een bounty strand (en dit alles voor een niet al te prijzig bedrag Max 75 euro per nacht). Kan iemand mij een hotel aanraden? Het maakt ons niet uit of we een einde moeten rijden voor enig vertier, we gaan hoofdzakelijk voor de rust.
Wij gaan zelf altijd richting Lamai beach, omdat wij dat een mooier strand vinden dan Chaweng maar dat is persoonlijk.
Lamai inn 99 heeft mooie bungalows op het strand voor 47€ per nacht, meer bounty kun je niethebben…
Wij hebben 3 jaar geleden in het Baan Talay hotel gezeten, hier zit je aan Chaweng Noi Beach, einde van Chaweng.
Wij vonden het echt een bounty strand, enorm rustig, mooi hotel, lekker eten, luxe grote kamers, zeker een aanrader voor de prijs.
Ook het zwembad is enorm mooi en het hotel ligt aan het strand.
Succes met kiezen!
Zou zeggen De Nora Lakeview Hotel is ideaal gelegen ligt maar 100 meter van Chaweng Beach.
Ook dit hotel is niet ver verwijderd van het uitgaansleven,wat ook een pluspunt is slechts een paar minuten verwijderd van het vliegveld.
Voor overnachting betaal je zo rond de 1100 bath voor gewone kamers tot 2900 bath voor een deluxe kamer !
Zal hieronder nog wat gegevens plaatsen van dit hotel.
Samui: 18 Moo 2, Bophut Koh Samui Suratthani 84320 Thailand
Website: www.noraresorts.com
Tel : 66 77 230234 Fax : 66 77 231720 Tel: 66 77 230234 Fax: 66 77 231720 reservation@noralakeview.com
Allemaal bedankt voor jullie reactie! Ik heb inmiddels het Varinda Garden Resort geboekt. Het ligt weliswaar niet direct aan het strand, maar het resortje met het vele groen heeft mijn hart veroverd! Hopelijk valt het niet tegen ;)!