Hoi,
Zijn er mensen die op Koh Mook/Muk zijn geweest? Ik ga eind oktober naar Thailand en ben op zoek naar een mooi, rustig eiland en toen las ik over Koh Mook. Is dat wat?
Groet, Marieke
Hoi,
Zijn er mensen die op Koh Mook/Muk zijn geweest? Ik ga eind oktober naar Thailand en ben op zoek naar een mooi, rustig eiland en toen las ik over Koh Mook. Is dat wat?
Groet, Marieke
Hoi Marieke.
Via de Website http://www.youtube.com zag ik dat er diverse filmpjes te bekijken zijn, gewoon zoeken onder de naam Koh Mook of Koh Muk, dit moet wel lukken denk ik:zon02: Ben trouwens ook wel geintereseerd in wat info over dit eiland BV ''Zijn er goedkope hostels aanwezig? Hoe groot Etc Etc…
Wat zijn je plannen trouwens zo een beetje? Hoelang blijf je? Welke gebieden wil je zoal gaan bekijken? Ga je Low budget reizen? Hoe lang blijf je ? etc etc
Ik ben zelf ook van plan om binnekort te gaan vertrekken, vandaar…
Groet Michel
Ook geen ervaringen met het eiland, maar ook ik ga (4 november) naar Thailand/ Bangkok.
Misschien leuk wat te drinken als we net allemaal aankomen?
Mijn trip zal naar het noorden gaan, dan laos, cambodja en vietnam. Later misschien nog maleisie en indonesie… Ik heb een enkele reis geboekt met het idee circa 4 maanden te blijven.
Groetjes
Hoi Levensgenieter…
Ik ben van plan om pas rond December/Januari te vertrekken, en ik blijf eigenlijk alleen in het land Thailand, het wordt dus wel moeilijk om samen wat te gaan drinken, jammer.
Wel wil ik ook ongeveer 4 maanden op reis gaan, lekkere eilandjes pakken, gewoon genieten van de vrijheid die je daar heb.
Lijkt het je niet wat om wat ideen uit te wisselen via msn? Je kan me Pmen
Grtz Michel
Hoi,
Maar nu heb ik nog geen ervaringen gehoord van mensen die het eiland hebben bezocht…
Dus: wie kent Koh Mook en hoe is het daar?
Groet, Marieke