Wie heeft er ervaring met accommodatie op Koh Lipe? Wij zijn van plan om daar heen te gaan in januari.
Is het raadzaam om van te voren te reserveren of kan je op de bonnefooi.
Wij zoeken iets in de middenklasse.
We horen het graag!
Wie heeft er ervaring met accommodatie op Koh Lipe? Wij zijn van plan om daar heen te gaan in januari.
Is het raadzaam om van te voren te reserveren of kan je op de bonnefooi.
Wij zoeken iets in de middenklasse.
We horen het graag!
Peter730, gewoon even zoeken op internet. Zoeken met bijvoorbeeld: thailand, koh lipe, hotels en je hebt direct al aardig wat keuzemogelijkheden om je nader op accommodaties, beschikbaarheid en prijzen te oriƫnteren. Succes gewenst.
Beste Trangerkuda,
De hotels, bungalows etc had ik ook gevonden. Waar ik benieuwd naar ben is de drukte in deze periode. Ik ben gewend om niets vooraf te boeken. In Azie is dit over het algemeen nooit een probleem. Alleen op een klein eiland kan dit anders zijn, vandaar mijn vraag.
Daarnaast weet ik niet op welke dag we zullen aankomen (ik wil graag flexibel blijven).
Zou in januari zeker een dag van tevoren boeken want kan druk zijn op het eiland.
Verder boek ik voor zulke eilanden meestal een nacht van tevoren op iets van www.agoda.com of www.latestays.com
Hierop zijn meestal wel accommodatie te vinden voor een leuke prijs.
Ben er zelf voor het laatst twee jaar geleden geweest en was toen al aardig drukā¦
Maar wel mooi, dus zou zeker gaanā¦
Groeten
Aangezien het een klein eiland is met beperkte accommodatie zou ik zeker voor het hoofdseizoen reserveren. Ik kom er net vandaan en er was voldoende vrij maar het kan snel vollopen. Vooralsnog geen ATM op lipe maar ik hoorde dat er binnenkort eentje wordt geĆÆnstalleerd bij de 7-11.
De hotels zijn relatief duur, zeker als je aan het strand wil zitten.
Mooie dagtocht mogelijk, gewoon naar een visser toelopen en vragen wat het kost om een boot te huren. Ik betaalde 1200 bht voor 1 dag waarbij ik werd rondgevaren naar verschillende snorkelplekken. Komt nog wel 200 bht bij voor entrance fee van een eiland. Meer mensen in de boot kan de prijs hoger worden.
Koh Lipe is ten prooi gevallen aan het masastoerisme. Ik kom er net vandaan. Met kerst zit alles vol. Januari weet ik niet, maar het is wel hoogseizoen.
Ik zou maar wat vooraf boeken.
Zie verder mijn reactie bij āZuid Thailand gevaarlijkā?