Ko phi phi in juli

Hallo allemaal, wie kan me info geven over Ko phi phi? Ik ben tussen 1990 en 2000 wel een keer of 7 op dit eiland geweest. Maar altijd in dec/maart. Hoe is het weer in juli, is het druk? Is er na de tsunami veel veranderd? Bvd

ik denk dat het er nu in juli zeker net zo druk is als toen in december tot maart, en wat door de tsunami is verwoest is allemaal weer hersteld en je ziet van deze schade dan ook niet veel tot niets meer van terug

Ben ook wel benieuwd.
Wij zitten er dit jaar eind juli voor +/- 4 dagen.

Vooral ook hoe het weer rond deze periode is.

Je hoort en leest hier en daar verhalen over hele dagen regen en daar zitten we natuurlijk niet op te wachten.

hele dagen regen komen maar heel zelden voor, maar het is natuurlijk wel regen seizoen dit houdt meestal in dat er in de avond of aan het einde van de middag een flinke regenbui zich meld maar het kan ook best 4 dagen achter elkaar droog zijn het is moeilijk voorspelbaar en je moet gewoon geluk hebben maar dat geld betreft het weer voor heel thailand (en waar eigenlijk niet)

laat als je terug bent aub even weten hoe het je is bevallen!

Als ik momenteel naar de 14 daagse verwachtingen kijk en ook de huidige weersomstandigheden ziet het er niet zo heel gunstig uit.

Moeten we ons zorgen maken of is het weer ook nu stralend blauw en is het nog steeds heerlijk toeven op de eilanden?:vak02:

Het is momenteel nergens in het zuiden stralend blauw. Maar je bent hier eind Juli, dus waarom zou je je nu zorgen gaan maken?

Het is nu in ieder geval waardeloos en dat lijkt het nog even te blijven

We maken ons niet druk maar hele dagen zou toch jammer zijn :slight_smile:
Als dat het geval is zouden we ons reisschema nog aan kunnen passen.

Zit nu in Koh Tao, is tot nu toe een stuk beter aan deze kant.

Bedankt voor de tip, wellicht dat we die overweging zullen maken.

hallo,…zou je mij niet kunnen helpen?
Kom je soms in cabana hotel? Zou graag een paar fotos willen van mijn vriendin die daar werkt maar ze mag er niets van weten…verrassing
, groetjes

Beste Dirk, ik heb je mail hiervoor niet gelezen dus helaas… ook niet geweest overigens.
Bedankt voor de tips, de vakantie was heerlijk en ook het weer bijzonder goed!

Week op Phi Phi geweest prachtig weer. Hoop zuipende Aussies.