Hallo!
Rare vraag misschien, maar kun je je laten scheren in Vietnam (sowieso in azie) bij een kapper oid? Kapper zullen er ongetwijfeld zijn!! ![]()
Gr.,
Caer
Hallo!
Rare vraag misschien, maar kun je je laten scheren in Vietnam (sowieso in azie) bij een kapper oid? Kapper zullen er ongetwijfeld zijn!! ![]()
Gr.,
Caer
Hallo Cear,
Op zich niet echt een gekke vraag.
Ik ga zelf ook altijd naar een kapper, ongeveer 1.5 uur rijden met de auto, in het dorpje van vrienden.
Het heet Go Dau Ha, er is daar een kappersschool en die komen dan kijken omdat daar zo goed als geen westerling komt.
Leuk is ook dat de volgorde in Vietnam anders is dan in Nederland.
In Vietnam wordt eerst geknipt en dan worden je haren gewassen (geen last van de haartjes achteraf); neem ook meteen een hoofdmassage en gezichtsmassage als je toch op het bed ligt. Je moet namelijk op een soort bed liggen waar een uitsparing is voor je hoofd en daaronder hebben ze een wasbak en wassen ze je haar.
Om terug te komen op jouw vraag.
Mijn man laat zich niet scheren in Vietnam omdat het toch een derde wereldland is en scheren gepaard gaat met een mes dat in sommige zaken diverse keren gebruikt wordt. Met het oog op infecties, waaronder natuurlijk ook aids, vind ie dat niet verstandig.
Dus als je wilt laten scheren let dan goed op.
gr
Ton.
Hee Ton,
Dat is wel een goede tip, om goed op te letten met het oog op infecties. Had ik eerlijk gezegd nog niet bij stilgestaan… Toch maar het scheerapparaat mee.
Passen onze stekkers eigenlijk daar in het stopcontact of heb je een converter nodig?
Gr.,
Danny
Hoi Danny,
Na tientallen hotels in Vietnam bezocht te hebben, geloof ik dat ik een converter misschien 1 a 2 maal gebruikt heb. Maar normaal gesproken heb je die dus niet nodig; maar neemt in je bagage toch geen ruimte in dus ik neem hem toch elke keer weer mee voor de zekerheid.
gr
Ton.