Hey, ik vroeg mij af of er nog leuke mensen zijn die op avontuur zouden willen??:wereld:
Mijn plan is om eind 2009 richting Azie:chin: te gaan. Dan door naar New Zeeland en daarna naar Zuid America (Chili, Argentinie, Brazilie,…) om eind maart weer in Amsterdam terug te komen.
Lijkt het je leuk om deze trip mee te maken?? Stuur maar een mailtje… en wie weet gaan we samen op avontuur!!
Groetjes,
Marcel
Hoi Marcel,
Ik ben van plan om vanaf September/Oktober een jaar naar Australie te vertrekken. Wanneer ben jij van plan in Australie te zijn (aangezien je ook nog andere plannen hebt)? Wie weet komen we elkaar wel tegen:dag:
Groetjes Elise
Hey Elize,
Leuk dat je reageerd!!
Mijn planning is iets, maar dan ook echt iets concreter geworden.
Ik vlieg 11 december naar New Zeeland. Met de feestdagen wil ik in Australie zijn want oud en nieuw wil ik wel in Sydney meemaken. En ik denk dat ik rond 15 januari weer door wil vliegen richting Zuid America, Buenos Aires, om daar de finish van de Dakar ralley mee te maken. Als die nog in Argentinie gehouden wordt. Anders blijf ik iets langer in Australie denk ik.
Maar jij hebt ook wel grootse plannen, een jaar weg is niet niks!!:idea:
Wat zijn je plannnen om daar te ondernemen??
Je kan me ook ff mailen naar mijn mail adres [EMAIL=“marcelsol@hotmail.com”]marcelsol@hotmail.com
Groetjes,
Marcel
Dakar 2010 is weer in Arg/Chili (zie http://www.las.nl/nl/nieuws), alleen de route is nu andersom. Het eerste deel van de route is al vrijgegeven zag ik op RTL GP:
*De deelnemers zullen volgend jaar minder ver naar het zuiden van Agentinië rijden. De finishplaatsen Puerto Madryn, Jaccobacci en Neuquen ontbreken in de route. Verder wordt ten opzichte van de afgelopen editie de route in tegengestelde richting verreden. Waarschijnlijk neemt het aantal dagen dat de rallykaravaan in Chili verblijft toe.
*
Hi Marcel,
Nog steeds van plan om oud en nieuw in Sydney te zijn??
Ik en een vriendin zitten er dan ook! Verder nog plannen om van Australie te zien?
Groeten wendy