Vanaf 18 november maken we een drieweekse georganiseerde rondreis door India.
We starten in Dehli, Gurgaon, Agra, Karauli, Ranthambore, jAipur, Puskar, Bikaner, Mandawa en terug naar DEhli.
Vervolgens een binnenlandse vlucht naar Chennai, Thanjavur, Madurai, Thekkady Alleppy naar Kochi. En vandaar terug naar europa.
Onze vraag; wat voor een kleding moeten we voor deze reis in deze jaargetijde meenemen?
Hangt een beetje van je accommodatie in de noordzone af. Als die alles open heeft en/of als je op straat wandelt naar restaurantjes dan zou ik zeker sweaters enzo meenemen, het kan goed fris worden later op de avond en in nacht-ochtend; midden op de dag wél mooi 20-25’. In zuidelijk deel reis geen zorgen, allemaal warm tenzij er hoogvlakten bij zitten maar die vind ik er niet zo snel tussen.
Dank je.
We hebben allemaal hotels, op een bootovernachting na. En halfpension. Dus een sweater/trui voor de avonden.
Is it done om als man in kniebroek overdag te lopen? En ook als vrouw?
Okay klinkt goed. Bermudashorts kunnen behalve als je bepaalde tempels/moskeën bezoekt, dan moeten echt benen bedekt. Voor Taj Mahal ken ik de laatste inzichten niet, dat kun je beste ter plekke navragen aan de reisleid(st)er. Sommige autoriteiten vinden het onder de moskee-regel vallen omdat het een grafmonument is en anderen weer niet, dat fluctueert.