Kleding laten maken in Hoi An

Wie kan me een goede tailor aanraden in Hoi An voor het maken van kleding??

er zijn er duizenden. vraag ter plekke even bij de mensen om je heen wie er tevreden was over zijn taylor. ik ben er bij 3 geweest en alle drie waren ze goed. maar ik weet dus echt niet meer waar die zitten.
Wanneer je een aantal dagen de tijd hebt kun je beginnen met 1 kledingstuk als proef te laten maken. je kan dan de volgende dag kijken of ze goed napassen en eventueel corrigeren. hierna plaats je dan je definitieve order. over het algemeen is ieder kledingstuk binnen 24 uur klaar

Ik heb bij verschillende winkeltjes dingen laten maken, en er was er maar eentje waar ik minder tevreden over was: mijn broek is gekrompen in de (koude) handwas! Een jurkje uit dezelfde winkel is echter fantastisch, je kan dus geluk of pech hebben.

Maar ach, gezien de prijzen zul je er geen buil op vallen.

Enneh: als je een euro meer betaalt, zijn veel dingen al binnen een paar uur klaar.

Jenny

zelfs was ik relatief tevreden, heb echter ook mensen horen schelden dat er erg slechte waren. Een pak kostte mij geloof ik iets van $60,-, en dan is het toch wel vervelend als je net een slechte kleermaker hebt. I.d.d. gewoon aan andere reizigers vragen.