Als je van plan bent om Australië te verkennen zonder de standaard gebaande paden te volgen, maar vrij te zijn in het kiezen van je eigen route, dan is deze auto precies wat jij zoekt!
De Toyota LandCruiser heeft als 4WD de beste reputatie, en terecht. Overal in de outback zie je ze rijden, in diverse uitvoeringen. Dit exemplaar heeft een complete kampeeruitrusting aan boord, waarmee je meteen op pad kunt gaan. Met zijn tweeën of zelfs alleen (heb ik zojuist gedaan) heb je alles wat je nodig hebt gewoon bij je, tot een open haard aan toe!
De auto heeft de legendarische 3F-motor, een 4,0 liter, 6-cylinder, op loodvrije benzine (ULP). Deze brandstof kun je echt overal in Australië kopen, zelfs in afgelegen gehuchten. (Diesel is niet altijd te krijgen)
Ik heb er bijna 22 duizend km mee gereden en absoluut zonder problemen. Gewoon regelmatig olie verversen en alle vloeistofniveau’s in de gaten houden.
Deze auto gaat je hart veroveren!
Helaas zit voor mij de reis er weer op, maar de auto staat op jou te wachten in Sydney! Bekijk de foto’s en laat je dromen uitkomen.
Vraagprijs: €5000,-
Wegenbelasting (REGO) is betaald t/m 24 aug 2011.
bel of sms: 0624482636
mail: [EMAIL=“marc_van_der_zalm@me.com”]marc_van_der_zalm@me.com
Verkocht