Kindvriendelijke accomodaties

Wij zijn op zoek naar kindvriendelijke accomodaties…bijvoorbeeld met een zwembad, maar ook vooral qua prijs vriendelijk. We horen dat kinderen vaak gratis overnachten in hotels t/m 14 jaar, maar alleen op de kamer van de ouders en vaak is dat beperkt tot 2 kinderen ( en wij hebben er 3 :cheer:)

Verder slapen we liever in iets van een caravan of appartement omdat je dan gewoon lekker zelf kunt koken en wat meer vrijheid hebt.

Wie oh wie heeft tips ?

Hoi Micmar,

Volgend jaar gaan we naar Cairns en daarvoor heb ik al een camping op het oog; Cairns Coconut holiday park van Big4. Daar heb je een airtrampoline, skelterhuur, pannekoekenontbijt, een zwembad klimtoestel en nog veel meer.
Omdat ik zelf geen campingfreak ben huren we een huisje, waar je dus ook zelf moet koken.

De laatste keer( 2011) zijn we naar Brisbane Gold Coast en Sunshine Coast geweest waar we een hi-top campervan hadden. Dat behelpen in zo’n kleine ruimte vind ik persoonlijk weer niks, en daarnaast was het ook vrij koud 's ochtends en savonds dus buiten zitten was er niet bij( juli-augustus). Onze kids waren toen 4 en 7 en dus leerplichtig. Vandaag dat we tijdens de australische winter moeten gaan.

groetjes…

Hoi Heidi,
denk je niet dat Micmar al terug is. De post is bijna 4 jaar oud :wink: