Kinderdagverblijf In Uganda

Hallo!

Eind Oktober ga ik voor de tweede keer naar Uganda. Ik heb hier twee jaar terug stage gelopen in een school voor verstandelijk gehandicapte kinderen, maar wil nu mijn eigen project op gaan zetten. Ik wil een Kinderdagverblijf gaan beginnen waar de kinderen van arme gezinnen terecht kunnen zodat de moeders kunnen gaan werken en zo het gezin op de been kunnen houden. Ik ben nu druk bezig met sponsors zoeken, maar het wil niet echt lukken! Ook krijg ik veel materiaal aangeboden, maar heb geen idee hoe ik dit in Uganda kan krijgen zonder dat het me zelf een vermogen kost! Heeft er iemand tips voor mij, of heeft er iemand ervaringen met het opzetten van een Kinderdagverblijf, en wil deze met mij delen? Ik hoor het graag!

hoi,

Wat een geweldig idee! Ik heb zelf helaas helemaal geen ervaring, maar ik zou je wel willen helpen. Ik ben op zoek naar een stage plaats in Afrika en misschien kunnen we dat combineren. Ik studeer Pedagogiek in Leeuwarden aan het H.B.O. Als je meer van me wil weten kun je me altijd mailen!
Veel succes,
Groetjes Christina
uggie79@hotmail.com

Originally posted by Gast: nathalie@02-09-2003, 14:46:38
**Hallo!

Eind Oktober ga ik voor de tweede keer naar Uganda. Ik heb hier twee jaar terug stage gelopen in een school voor verstandelijk gehandicapte kinderen, maar wil nu mijn eigen project op gaan zetten. Ik wil een Kinderdagverblijf gaan beginnen waar de kinderen van arme gezinnen terecht kunnen zodat de moeders kunnen gaan werken en zo het gezin op de been kunnen houden. Ik ben nu druk bezig met sponsors zoeken, maar het wil niet echt lukken! Ook krijg ik veel materiaal aangeboden, maar heb geen idee hoe ik dit in Uganda kan krijgen zonder dat het me zelf een vermogen kost! Heeft er iemand tips voor mij, of heeft er iemand ervaringen met het opzetten van een Kinderdagverblijf, en wil deze met mij delen? Ik hoor het graag!**

he he,

ik ben Donna en ik ben geinteressert in werken en leven in Afrika (Uganda) ik lees net van een kinderdagverblijf en dat lijk me geweldig…
ik ben zelf 30 jaar oud en heb 2 kinderen, Alessandro van 7 jaar en Dario van 4. Ik wil graag hier weg en in Afrika wonen en werken, heeft iemand een tip voor mij?? reageer aub…
je kan me ook mailen dvanleusen@home.nl
ciao
Donna

Hoi Nathalie,

Ik ben ene meisje van 2o jaar, ik ben eind juni klaar met mijn MBO-opleiding! Ik wil daarna iets met kinderen gaan doen, maar wat wist ik nog niet precies! Ik zou met een vriendin in d emaanden juli en augustus gaan reizen naar Afrika, maar toen we dit zagen staan leek het ons heel leuk om je te komen helpen daarzo in Uganda. Helaas heb ik geen geld voor je maar elke hulp helpt altijd wel! Het is al een paar maanden nadat je je oproepje geplaatst hebt, maar hoop ehct dat je je plan hebt kunnen doorzetten en/of dta je dat nog van plan bent! Ik en mijn vriendin, (21 jaar) zouden je graag willen komen helpen! je kunt me mailen naar: natas_g@hotmail.com.
Groetjes Natasja