Kinderdagverblijf In Uganda

Hallo!

Eind Oktober ga ik voor de tweede keer naar Uganda. Ik heb hier twee jaar terug stage gelopen in een school voor verstandelijk gehandicapte kinderen, maar wil nu mijn eigen project op gaan zetten. Ik wil een Kinderdagverblijf gaan beginnen waar de kinderen van arme gezinnen terecht kunnen zodat de moeders kunnen gaan werken en zo het gezin op de been kunnen houden. Ik ben nu druk bezig met sponsors zoeken, maar het wil niet echt lukken! Ook krijg ik veel materiaal aangeboden, maar heb geen idee hoe ik dit in Uganda kan krijgen zonder dat het me zelf een vermogen kost! Heeft er iemand tips voor mij, of heeft er iemand ervaringen met het opzetten van een Kinderdagverblijf, en wil deze met mij delen? Ik hoor het graag!

hoi,

Wat een geweldig idee! Ik heb zelf helaas helemaal geen ervaring, maar ik zou je wel willen helpen. Ik ben op zoek naar een stage plaats in Afrika en misschien kunnen we dat combineren. Ik studeer Pedagogiek in Leeuwarden aan het H.B.O. Als je meer van me wil weten kun je me altijd mailen!
Veel succes,
Groetjes Christina
uggie79@hotmail.com

Originally posted by Gast: nathalie@02-09-2003, 14:46:38
**Hallo!

Eind Oktober ga ik voor de tweede keer naar Uganda. Ik heb hier twee jaar terug stage gelopen in een school voor verstandelijk gehandicapte kinderen, maar wil nu mijn eigen project op gaan zetten. Ik wil een Kinderdagverblijf gaan beginnen waar de kinderen van arme gezinnen terecht kunnen zodat de moeders kunnen gaan werken en zo het gezin op de been kunnen houden. Ik ben nu druk bezig met sponsors zoeken, maar het wil niet echt lukken! Ook krijg ik veel materiaal aangeboden, maar heb geen idee hoe ik dit in Uganda kan krijgen zonder dat het me zelf een vermogen kost! Heeft er iemand tips voor mij, of heeft er iemand ervaringen met het opzetten van een Kinderdagverblijf, en wil deze met mij delen? Ik hoor het graag!**

he he,