Hoi
Mijn naam is Hanneke (33 jaar), kom uit Veghel en ik ben van plan om half/eind oktober (2017) de Kilimanjaro te beklimmen. Maar ik zoek eigenlijk iemand die dat ook op zijn verlanglijstje heeft staan. Alleen vind ik gewoon niet zo tof.
Vorig jaar ben ik met Shoestring naar Nepal geweest waar ik met een groepsreis naar Everest basecamp ben gelopen. Deze (voornamelijke) wandelreis is me zo goed bevallen dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe uitdaging, de Kilimanjaro. Helaas bieden zij die niet als groepsreis aan…Er zijn genoeg (vaak prijzige) organisaties die dat wel doen maar je weet eigenlijk nooit wat het groepsaantal is en met welke leeftijdsgenoten. En of er uberhaupt wel mensen zijn die dezelfde groepsreis geboekt hebben…
Dus zit je rond die tijd daar, of wil je daar ook heen en zoek je nog een klim/wandelmaatje, stuur me dan een berichtje. En mocht je ooit op de Kili zijn geweest en heb je nog tips, dan zijn deze ook erg welkom.
Klinkt goed, heb vorig jaar het zelfde gedaan via sawadee. Ben ik ook een beetje aan het kijken. Maar de reizen zijn best prijzig. Hoe hebjij het in je gedachten? Daar ter plekke gidsen regelen enzv? Hoeveel dagen zou je dit willen doen?