Ik heet Marcel en ben 22 jaar. De komende zomer ben ik van plan om de hoogste berg van Afrika te beklimmen (kilimanjaro).
Ik ben op zoek naar een reisgenoot om deze onvergetelijke reis te gaan maken. Heb jij ook deze ambitie? Stuur mij even een berichtje.
Ik las op het forum dat je de Kilimanjaro wil beklimmen. Ik wil dat ook gaan doen deze zomer. Heb je al een maand in gedachten en een goede operator gevonden?
Zelf ben ik ook 22 (tegen die tijd net 23) en het lijkt mij leuk om met anderen zo’n klim te maken. Stuur me maar een bericht terug als het je wat lijkt!
Dat klopt, mijn doelstelling deze zomer is om de Kilimanjaro te beklimmen. Om dit met een reismaatje te doen zou helemaal top zijn.
Ik heb al redelijk gezocht naar operators, maar dit is nog niet zo makkelijk. Ik heb nog niet echt een vaste datum in gedachte. Op mijn werk moet ik de vakantie nog doorgeven. In juli of augustus lijkt het mij het beste. Heb jij voorkeuren voor een maand en al gekeken naar verschillende organisaties?
Nee dat klopt, Er zijn er een hoop niet te vertrouwen.
De operators die jij hebt gevonden klinken goed. Begin augustus is in feite een erg goede tijd om de berg te beklimmen. Zelf lijkt mij begin augustus ook een mooie datum om deze beklimming te voltooien. Ik wil eigenlijk alleen de berg beklimmen. Dit is voor mij gewoon een bepaalde doelstelling geworden dit jaar. Zelf ben ik werkzaam in de zorg en wordt er over het vakantie vragen altijd moeilijk gedaan.
Als wij het eens met elkaar kunnen worden om uiteindelijk deze berg als reisgenoten te beklimmen met een organisatie, is het misschien wel goed om eens af te spreken en samen op zoek te gaan naar de beste reisplannen?
Lijkt me een goed plan. Als je even laat weten waar je woont/studeert dan kijken we wel even wat het makkelijkst is. Er gaat mogelijk nog een vriend van me ook mee de Kilimanjaro op maar dat is nog niet zeker.
Ik woon op het ogenblik in Alkmaar. Ik heb week 34 en week 35 vrij van het werk en wil in deze periode gaan (eind augustus).
Deze week en volgende week zitten voor mij vrij vol. Is een avond een optie?
sorry voor de late reactie, ben erg druk geweest. De laatste twee weken van augustus zijn niet heel gunstig voor mijn planning als ik heel eerlijk ben. Is er geen mogelijkheid dat je in week 33 al beschikbaar bent?
Yes afgelopen augustus de Kili beklommen! Het was enorm gaaf en lekker zwaar met de summit night. Foto’s staan op mijn facebook maar ik weet niet in hoeverre mijn pagina staat afgeschermd. Als je interesse hebt kun je me opzoeken op Roland Visser, woonplaats Gorinchem.
Ik ben met Ahsante Tours gegaan. Vraag naar Daniel hij is goed en snel met reageren. Mijn guide heet Rufano en die is erg goed. Heeft me zeker geholpen de top te bereiken!