Kilimanjaro beklimmen Lemosho route feb of mrt

Heey,

Ik zoek een reisgenootje(s) om de Kilimanjaro te beklimmen. Ik ben van plan ergens in februari of maart (wat dat betreft ben ik flexibel) de Kilimanjaro te beklimmen via de 6 of 7 daagse Lemosho Route.

Kilimanjaro is de hoogste berg van Afrika en ligt in Tanzenia. De volledige trip loop je, dus bergbeklim-ervaring is niet nodig.
De Lemosho route is een wat minder populaire route. Zover ik hoor is dat onterecht, de uitzichten zijn erg mooi en de kans om wild tegen te komen (aan het begin van de berg) is bij deze route het grootst.
De kosten zijn afhankelijk van met hoeveel mensen je gaat. Maar met ze 2-en betaal je p.p. (excl. vliegticket en fooi voor dragers/gids):
7 daagse tour: 1715 USD = 1275 euro
6 daagse tour: 1495 USD = 1110 euro

Ik ben zelf 20, leeftijd reisgenoot maakt mij niet zo veel uit, zolang hij/zij maar gezellig is (en een redelijke conditie is tog wel nodig)

Ben benieuwd,
Tom

hoi tom!
ik wou zelf in frebruari de lemosho route doen.ik zelf ben vrijwilliger en woon in moshi,jaj ja aan de voet van de kilimanjaro,hij is prachtig!
ikzelf het contact gehad met www.safarizone-adventures.com prijs ligt iets lager,en een ontzettende goeie service.

ik hoor wel van je!
ineke

Heey Ineke,

Leuk! Welke datum ga je? En hoeveel kost het via safarizone-adventures?

groetjes,
Tom

heeee

ik heb redelijk zelfde plan! Hier onder mijn bericht!

hoop snel van je te horen

Hee hallo!

Ik wil in feb of maart naar deze 2 bergen in Afrika! ik ben vorigjaar naar nepal geweest en nu op zoek naar een ander avontuur

Plan is dus:

Vliegen naar Kenia voor Mount Kenia en beklimmen en dan met de bus naar de Kilimajaro(ook meteen goedkoopste optie)

Reisduur:
± 30 dagen

Kosten:

1500-2000 euro(afhankelijk ticket en hoeveelheid medereisgenoten)

Laat even een berichtje achter als je ook interesse hebt dan kunnen we verder kletsen

Gr, Chris

Hoi,

Ik wil ook graag de Kilimanjaro op. Daarna ga ik waarschijnlijk door naar Zambia. Vorig jaar heb ik de Mt McKinley en de Mt Blanc beklommen, genoeg ervaring dus.

Kan ik nog mee?? Ben een 29 jaar oude man :slight_smile: sportief en avontuurlijk.

Groetjes, Maarten

Ik heb mijn reis al geregeld, maar je zou contact kunnen opnemen met Ineke van hierboven, die zoekt nog een maatje.

groetjes,
Tom