Als u in Chiangmai gaat vertoeven mag u dit absoluut niet missen een sprookjesachtig restaurant in traditioneel noordelijke stijl met heerlijk eten en met zeer vermakelijke show’s.
U dient wel te reserveren.
Klik op de link voor verdere details.
Als u in Chiangmai gaat vertoeven mag u dit absoluut niet missen een sprookjesachtig restaurant in traditioneel noordelijke stijl met heerlijk eten en met zeer vermakelijke show’s.
U dient wel te reserveren.
Klik op de link voor verdere details.
Hallo Jan ziet er knap uit!
Maar ik zie dat ze kunnen gaan van 600 man (binnen ) tot 1000 personen buiten is het dan niet te groots ?
En kwa prijs ?
Groetjes Frank
Het was zeer mooi om te zien, de show, de entourage. De prijs is 350 Thbt p.p en daarvoor krijg je een standaard menu welke je ongelimiteerd kunt laten aanrukken als er iets op is, wil je andere soorten gerechten moet je dat apart erbij betalen en het is exclusief drinken.
Toen wij er waren was alleen het binnen gedeelte vol maar het is naar mijn idee niet te groots.
Binnen zit je aan dit soort tafels dus op de grond maar met de benen nog onder tafel.
Nogmaals ik vond het een genot om te zien en werd ook nog er tussen uitgepikt om mee te dansen in een van de vele opvoeringen als het gaat om de Thaise traditionele dansen :cheer: foto daarvan ga ik niet plaatsen lol2.
Wij hebben dergelijk buffet meegemaakt in BKK maar we werden als een kudde bij elkander geduwd en niet a volonté !
Optreden was slecht toen en we werden even vlug buiten gedreven lol2lol2
Jouw prijs is niet overdreven en zo te zien is de show van goede kwaliteit , ik hou het in gedachte voor 2011 en ja mij halen ze der ook altijd uit lol2lol2
Integendeel het ontvangst was perfect door dames in traditionele kledij die ruimschoots de moeite en tijd namen om ons gezelschap bestaande uit 4 personen te fotograferen met ons toestel waar en hoe wij maar wilden en zelfs toen wij het wel genoeg vonden attendeerden zij ons op nog meer mooie plekje’s om plaatje’s te schieten daarna werden we netje’s naar onze tafel begeleid, kortom een leuke en speciale avond gehad.
Allezins Chiang Mai staat op ons bezoeklijstje, we zijn er reeds drie maal geweest maar telkens voor twee dagen en waren te lui voor de ontdekking dus in 2011 moet daar verandering in komen ben al druk bezig met informatie te vergaren !
Trouwens waar ben je blijven overnachten in CM ( en ben je ook in BKK geweest ? hotel ?)
Dat hotelletje van Esther in CM lijkt wel leuk .)
Grtjs
Kom er later op terug ben aan het werk…:chin: