Chiang Mai

**Naam hotel/guesthouse: **
eagle house

Adresgegevens:
heeft 2 gh in chaing mai.
1 . 16 chiang moi gao road, soi 3

1. 26 ratwiti road soi 2

Telefoonnummer:
1 : 053-874126

2: 053-210620

**E-mail: **

Faciliteiten:
1.ze hebben kamertjes met eigen en gedeelde badkamer. groter kamers en klaintjes. leuke tuin om te eten en gezellig te zitten.

als je van te voor belt komen ze je gratis ophalen van trein of busstation. en ze brengen je er ook weer naartoe**.**

Prijsniveau: 150-250 baht

Website: www.eaglehouse.com

Naam Guesthouse;
Liam’s suan dok mai

Adresgegevens;
87/45 Moo Ban Samokon, Moo 7
Faham-San Pee Sua Rd, T. Faham
A. Muang, Changmai 5000

Telefoonnummer;
+66 (0)53-855033 of mobiel; +66 (0)800 3316 36

E-mail adres;
[EMAIL=“info@liamsuandokma.com”]info@liamsuandokma.com

Faciliteiten:
Belgisch guesthouse gelegen op 10 minuten van het centrum van Chiang Mai. Zeer mooie, ruime, schone kamers. Zwembad met ligbedden en kleine speeltuin voor de kinderen. Zeer vriendelijk en behulpzame leiding.

Prijsniveau;1350 tot 2150 bath

Website;
www.liamsuandokmai.com

:chin:hoi,bestaat deze guesthouse al lang??Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.Misschien als ik in december in het noorden vertoef kan ik er is overnachten met mijn vriendin!groetjes:georgessiam.:dag:

:chin:Hoi,ik krijg het webadres van bovenstaande guesthouse niet open op mijn pc!!! wat nu??? georgessiam

bij mij doet hij het wel mischien gewoon nog eens proberen??

ik heb niet veel verstand van computers maar soms opent een website niet en de dag er op wel

veel succes

groet dirk

Heeft erg goede beoordelingen op Zoover. Ziet er erg goed.

:chin: Hoi dirkpie! Het is gelukt naar 2 dagen proberen ben ik erin geraakt!Op het eerste gezicht ziet het er veel belovend uit,in december ben ik in Chiangmai en zal het is gaan uittesten!Zien of hij of haar??? ook goed fritten kan bakken(5555)groetjes:georgessiam.:dag:

Hallo allemaal,

Wij zijn in juli 4 dagen in Chiang Mai geweest bij Liam’s suan dok mai, en ik kan jullie dit van harte aanraden.
De gastvrijheid is zeer groot en het guesthouse geweldig.De ligging is even buiten Chiang Mai, waardoor je wel op de fiets of met de taxi naar het centrum moet.Het voordeel hiervan is wel dat je echt tussen de Tai verblijft en dus het werkelijke Thaise leven ziet.
Op de dichtbij gelegen markt spreekt bijna niemand Engels maar wordt je wel met alle vriendelijkheid geholpen wanneer je iets wilt eten of drinken.
Over uitstapjes toeristisch of juist niet toeristisch hoef je je geen zorgen te maken, Daphne en haar broer hebben veel tips en suggesties.
Ook onze kinderen hebben het prima naar hun zin gehad en het zwembad is een welkome verfrissing na een avond Night Market.

Annelieke en Ramon

Hoi Annelieke en Ramon,een kleine tip!!Moest je nog eens naar Chiangmai gaan,ff langsgaan op de warrarot market,goedkoop eten en kleding aan spotprijzen.dit ter informatie.groetjes:georgessiam.

**Naam Verhuurbedrijf: **
:chin: Paradise Holiday Rentals

http://www.paradise-development.com/images/development/Lanna%20Home%20pictures%20102.jpg

**Adresgegevens: **
64, Moo 1, Ban Pa Hiang
Sankamphaeng
Chiang Mai 50130

**Telefoonnummer: **
00-66-5388 0295
00-66-8995 39716

**E-mail: **
[EMAIL=“info@paradise-development.com”]info@paradise-development.com

Faciliteiten:
:slapen: De ideale plek om volledig te ontspannen en het ideale uitgangspunt om het noordelijke deel van Thailand te verkennen

**Kamer Kinkala **
2 personen maximaal;
Slaapkamer (1), een-persoonsbed (2), douche, woonkamer (gezamenlijk), keuken (gezamenlijk), zoutwater zwembad (gezamenlijk).
Terras (gezamenlijk), ventilatoren, TV, DVD speler, Internetconnectie, volledig uitgeruste keuken (gezamenlijk).

**Appartement Kinkala **
2 personen maximaal;
Slaapkamer (1), een-persoonsbed (2), bad /douche, woonkamer, kitchenette, zoutwater zwembad (gezamenlijk).
Prive overdekt terras, volledig airconditie, ventilatoren, sateliet TV, LCD TV, DVD speler, Internetconnectie, volledig uitgeruste keuken.

**Luxe Appartement Kinkala **
2 personen maximaal;
Slaapkamer (1), twee-persoons bed (1), douche, woonkamer, kitchenette, zoutwater zwembad (gezamenlijk).
Prive terras, volledig airconditie, ventilatoren, sateliet TV, LCD TV, DVD speler, Internetconnectie, volledig uitgeruste keuken.

Villa Paradise
4 to 5 personen maximaal;
Slaapkamer (3), twee-persoonsbed (1), een-persoonsbed (3), bad /douche (2), douche (1), woonkamer, keuken, zoutwater zwembad (gezamenlijk).
Prive overdekte terrassen, volledig airconditie, ventilatoren, sateliet TV, TV, DVD speler, Internetconnectie, volledig uitgeruste keuken.

**Villa Star **
4 personen maximaal;
Slaapkamer (2), twee-persoonsbed (1), een-persoonsbed (2), bad /douche (2), woonkamer, keuken, zoutwater zwembad (prive).
Prive overdekt terras, volledig airconditie, ventilatoren, sateliet TV, LCD TV, DVD speler, Internetconnectie, volledig uitgeruste keuken.

**Villa Kinkala **
8 personen maximaal;
Slaapkamer (4), twee-persoonsbed (2), een-persoonsbed (4), douche (4), woonkamer, keuken, zoutwater zwembad (gezamenlijk).
Prive terras, ventilatoren, TV, DVD speler, Internetconnectie, volledig uitgeruste keuken.

**Prijsniveau: **
**Kamer Kinkala **
2 personen maximaal;
Euro 20,- per dag
Euro 120,- per week
**Euro 360,- per maand **

**Appartement Kinkala **
2 personen maximaal;
Euro 25,- per dag
Euro 150,- per week
Euro 450,- per maand (Euro 300,- per maand op een-jarig contract)

**Luxe Appartement Kinkala **
2 personen maximaal;
Euro 25,- per dag
Euro 150,- per week
Euro 450,- per maand (Euro 300,- per maand op een-jarig contract)

Villa Paradise
4 personen maximaal;
Euro 50,- per dag
Euro 300,- per week
Euro 900,- per maand (Euro 700,- per maand op een-jarig contract)
5 personen maximaal;
Euro 60,- per dag
Euro 360,- per week
Euro 1080,- per maand (Euro 700,- per maand op een-jarig contract)

Villa Star
**4 personen **maximaal;
Euro 60,- per dag
Euro 360,- per week
Euro 1080,- per maand (Euro 850,- per maand op een-jarig contract)

Villa Kinkala
8 personen maximaal;
Euro 70,- per dag
Euro 420,- per week
Euro 1260,- per maand (Euro 850,- per maand op een-jarig contract)

Niet inbegrepen; Energie
Optie; Transport en Excursies (optie)
Verhuur; Auto, bromfiets en fietsen

http://www.paradise-development.com/images/cm.info/book%20now.jpg

http://www.paradise-development.com/images/cm.info/BestValue%20copy.jpg

**Boekingsdeposit; **50% d.m.v. SWIFT bank overboeking
Neem kontakt met ons op betreft de beschikbaarheid

**Website: **
:wereld: http://www.paradise-development.com/holiday.rentals.htm

Voor mensen die Chiangmai willen bezoeken en nog geen logement hebben gevonden.
Lannathai Guesthouse!!
41/8 soi 6 loikroh road,Chiangmai Thailand.
Tel: (053)275563,820389.
fax: (053)820391
E-Mail:Lannathai_GH@hotmail.com
webadres:www.lannathaiguesthouse.com
Voordelen aan deze guesthouse=3minuten lopen van het beroemde nightmarket.
Prijzen zijn gunstig:
350bath(fan+douche+tv)
400bath(idem maar airco)
De kamers zijn ruim en je ramen kunnen met een speciaal systeem worden afgesloten,maw:rustig slapen.
Het guesthouse heeft ook een klein restaurant(ontbijt)waar ook 2 computers staan waar je op het internet kunt surfen(10bath per 15min)
Conclusie:een vriendelijk en goedkoop guesthouse(ben er zelf nog geweest in februari)

Ik verbleef recentelijk in Eurana.

Ligt binnen de moat, dus erg centraal, loopafstand naar Tapae gate, etc. veel restaurants etc in de buurt.

Vriendelijk, goed restaurant, lekker zwembad, en betaalbaar.

Een aanrader wat mij betreft.
Adres:7/1 Moonmuang rd,soi 7 Sriphum,muang Chiangmai.
Tel:006653214522

Vorige maand een week in het Empress hotel gezeten, perfect hotel met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet,mooi zwembad en uitstekende service.
Niet duur zo rond de €30 p/n 10 min lopen van de nightmarket zeker een aan rader.

theo
Het adres=199/42 Chang klang rd,Chiangmai:

Wij verbleven in Chiang Mai in het Rendez Vous GH.
Fan kamer voor 480 inclusief ontbijt.
Kamer erg schoon, klein balkon, rustig gelegen ( sunday walking street ( erg leuke markt ), zijstraat )

http://www.rendezvouscm.com/index.html
Rendezvous Guest House

3/1 Ratchadamnoen Rd. Soi 5
A. Muang, Chiang Mai THAILAND 50200
Tel. +66(0)53 213 763
Fax. +66(0)53 217 229
E-Mail - rendezvouscm@hotmail.com

George,

Ik ben niet zo blij met je aanpassing.

deze verwijst naar de hotelwebsite, en een boeking rechtstreeks bij het hotel is duurder dan via een van de hotelboekingswebsites, dus ik zou dat niet aanraden. Nu lijkt het net alsof ik dat zo geboekt heb en ook aanraad zo te boeken.

Steven heeft hier wel een punt want als je bv kijkt naar het La Luna resort in Chiang Rai wat ik in een posting aanbevolen heb zie je de hotelsite prijs van $80 terwijl de prijs bij bv Hoteltravel.com op $38 komt.
Misschien is het handiger om alleen de hotelnaam te vermelden want als men dan op naam googled komen ook de hotelsites eruit die deze hotels aanbieden

Theo

Tjaaa,nu kan ik ook niet meer volgen,een tijd geleden had Dave het één en ander verwijderd van postings omdat de gegevens niet volledig waren.(geen adres)Nu ik dacht zal het aanpassen,zodat de mensen weten waar ze naar toe moeten gaan voor eventuele info.
Ik had geen enkel intentie om betweterig over te komen,en jullie op de fouten te wijzen.
Wat mij om ging was,info voor de reiziger.
gegroet:georgessiam.

Precies, daar gaat het mij ook om Georges. Er is hier echter een verschil te maken tussen informatie zoeken/vragen en prijzen zoeken/vragen (boeken). Voor het eerste kan de website van het hotel prima zijn, maar de reiziger is prijswijs nu eenmaal vaak beter af op een van de hotelboekingswebsites dan bij het hotel zelf. Bovendien staan daar vaak ook reviews van andere reizigers.

Dus ik denk dat alleen adres vermelden beter is dan adres en website vermelden.