Ik heb net op aanraden van een andere Thailand-liefhebber (Kaatje65) een prachtig nieuw pareltje ontdekt in Chiang Mai. Voor mij een reden om me in te schrijven op dit Forum want dit verdient een extra vermelding!
Ik heb hier net een paar dagen verbleven (5 Dec tot 9 Dec) en vond het jammer dat ik het niet eerder gelezen had op dit Forum.
Guesthouse Liams Suan Dok Mai (bloementuin is mij verteld) is een exotische oase van rust en ja er staan veel bloemen en ze hebben een mooie grote tuin met zwembad palmbomen en alles erop en aan. De kamers zijn ingericht zoals in een boetiekhotel en je krijgt er ook de service van in een hotel voor de prijs van een guesthouse.
Ik betaalde 4400 Bath of net geen 100 euro voor 4 nachten met ontbijt (goed, groot en lekker ontbijt, niet enkel een jus toast en instant koffie,… ik kreeg de hele mikmak)
het eten is er Europees - Belgische home-cooking noemen ze het en is goed als je niet graag pikant thais eten maar je kan er langs alle kanten lekker Thais eten in de buurt.
Ze liggen een beetje buiten de stad maar is lekker als je niet van die drukte (en stank) houdt. Op nog geen 10 minuutjes ben je toch in de stad met een scootertje of een tuk-tuk, die rijden er steeds voorbij dus daar kan je zo inspringen.
Voor mij een plaats om naar terug te gaan dit is voor mij Thailand
doe ik mijn volgende Thailandreis zeker en vast.
Hoi even reageren op dit Guesthouse helemaal top wij zijn er 16-07-2009 :zon02::vak01:4dagen geweest en met tranen weggeaan.
Dit is echt een aanrader!!!
Doen Ruudje uit Driebergen
Wij zijn met de kerst 2009 in dit guesthouse geweest. Maar wat was dit een top guesthouse . Heerlijk eten!! Gezellig. Kerstavond was er zelfs een echt kerstdiner, zoals in Nederland/ Belgie. De omgeving is echt heerlijk. De scooter en fietsen waar je gebruik van mag maken zijn ideaal. En natuurlijk Daphne en Valer die je van alle informatie willen voorzien!! Echt een aanrader!! Wij vonden het jammer dat we na 5 nachten weer weg moesten!! Zeker een verblijf om naar terug te gaan!!
Dat kan goed zijn dat dit een goed guesthouse is,maar geen spek voor de bek van de gewone backpacker!plus het ligt al een beetje uit het centrum,wat ook een nadeel is!Voor de gewone toerist zijn de overnachtings prijzen wel tedoen!g.s