Hoi alweer,
Dus hebben vliegtuig gepakt van Bkk naar Chiang Mai. 5200 Bath voor 2 bij de air asia balie op het vliegveld. Dat deed wel even pijn om zoveel bath weg te zien vliegen!
Iedereen zei trouwens dat van bkk centrum naar vliegveld 400 a 500 bath zou zijn…
Ik kwam er met mini supersnelle bus in 40 min voor 130 Bath.
Die idioot maakte van een 3 baansweg een 5 baansweg…
Zo chiang mai dusss!! We hebben een SUPERguesthouse. Het heet ‘‘The red Brick’’. Echt geweldig! 1ste nacht 400. 2de nacht 350 en daarna alsmaar 300 bath. En dat voor een schone kamer met privebadkamer en airco met 2 single bedden.
alle excursies zijn hier te regelen voor de beste prijs en ze hebben een restaurant en bar, enz,enz. Meer een complexje eigenlijk met mooie tuin in het midden met hoop vijvers.
Vandaag scooter gehuurt voor 200 bath per scooter per dag. Wilde de doy intnanon op, das de hoogste berg van Thai. Was met de natte wegen niet te doen zeiden ze en erg ver dus zijn we naar die andere berg gegaan met 4 watervallen. Geweldig mooi en een paar SUPERregenbuien. Poncho goeie koop dus!!!
Nachtmarkt valt beetje tegen met de regen en die idiote ladybar straat is echt gekkehuis. Ff uit laten leggen hoe dat werkt en daar kom ik dus nooit meer.
Wel een fullbody oliemassage gedaan door een thaise schone. Helemaal naakt maar geen SEXmassage. Lig je daar met je gebruinde huid en je superwitte nederlandse billen HAHA. Was zo heerlijk dus vandaag en morgen en overmorgen enz enz weer eens…
Nu stop ik er weer mee voor vandaag.
Als iemand vragen heeft over wat dan ook… Vraag maar!
Tot de volgende verslagen!!
:chin: